HS: Teininainen sai tuomion, kun hän kutsui seksuaalirikoksesta tuomittua pedofiiliksi
Valtamediat eivät paljasta mikä se "tuomio" oli jonka rikollinen 15v teininainen joutui "kärsimään". -
Kommentit (29)
Voi luoja tätä maata ja sen tuomioita!!!!
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja tätä maata ja sen tuomioita!!!!
On se perseestä että tuo on aivan arpajaislaitos tuo Suomen oikeuslaitos ja vääriä tuomioita jaetaan kuin Tokmannilla ämpäreitä.
Vierailija kirjoitti:
> tuomittu lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä
> tulee kutsutuksi lasten hyväksikäyttäjäksi
> tuomio kunnianloukkauksesta
Ööööh....?
Kutsuttiin pedofiiliksi ennen tuomiota.
Juttu ei kerro minkä ikäisiä lapsia on hyväksikäytetty. Jos on hebefiili. Pitää olla tarkkana.
Oikeuslaitos suojelee kaltaisiaan.
Totuuden puhujat joutuvat aina kärsimään sanomisistaan. Kannattaa ennemmin toimia kuin kailottaa sanomisiaan julki. Sillä tavalla pedoeläimet saadaan kuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
> tuomittu lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä
> tulee kutsutuksi lasten hyväksikäyttäjäksi
> tuomio kunnianloukkauksesta
Ööööh....?
Kutsuttiin pedofiiliksi ennen tuomiota.
Mutta on ollut kuitenkin pedofiili jo tuolloin ja kunnianloukkaksessa pitää levittää VALHEELLISTA tietoa, eli aivan väärä tuomio.
Pedofiiliksi kutsutun yksilön seksuaalisuus kohdistuu ensisijaisesti lapsiin eli esimurrosikäisiin, yleensä 8-10-vuotiaisiin tyttöihin tai 10-13-vuotiaisiin poikiin:
Tervetuloa woke-Suomeen! Sanat on vaarallisempia kuin teot, varo mitä sanot tai häkki heilahtaa!
Vierailija kirjoitti:
Väärä tuomio!
Taitaa kunnianloukkauksen kokenut olla etnisesti värittynyt. Yhtäkään suomalaista ei noin paljon suojella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
> tuomittu lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä
> tulee kutsutuksi lasten hyväksikäyttäjäksi
> tuomio kunnianloukkauksesta
Ööööh....?
Kutsuttiin pedofiiliksi ennen tuomiota.
Ehkä tytöllä oli jotain kokemusta asiasta
Teininainen ei ole oikea sana, naisvihaajapersu
Vierailija kirjoitti:
Teininainen ei ole oikea sana, naisvihaajapersu
Ei niin, sen sijaan vauvamies on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
> tuomittu lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä
> tulee kutsutuksi lasten hyväksikäyttäjäksi
> tuomio kunnianloukkauksesta
Ööööh....?
Kutsuttiin pedofiiliksi ennen tuomiota.
Kyllä ihminen voi olla pedofiili ilman oikeuden tuomiotakin, jos tekee pedofilian määritelmään liittyviä asioita.
Tässä on nyt toimittu ihan kummallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Teininainen ei ole oikea sana, naisvihaajapersu
Teininainen on aivan oikealla tavalla kostettu yhdyssana. Siis iältään 13-19 vuoden vanha kohdullinen, joka on tullut vuotavaiseksi eli naiseksi.
Vihapuhetta puhua pedofileistä. Se on nykyään Minor Attracted Person (MAP). Ettäs tiedätte!
> tuomittu lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä
> tulee kutsutuksi lasten hyväksikäyttäjäksi
> tuomio kunnianloukkauksesta
Ööööh....?