Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.
Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.
Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.
Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?
Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.
Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.
Kommentit (89)
Mitä annettavaa sinulla on parisuhteeseen? Moni mies ei tunnu tajuavan sitä, ettei kilpailu ole toisia miehiä vastaa vaan naisen elämänlaatua vastaan. Jos heikennät sitä vs yksin eläminen, nainen ei kiinnostu. Do the math, jos kukaan nainen ei kiinnostu. Ette te ole mitään pakollisia lemmikkejä.
Minäkin haluan hoikan ja kauniin naisen. Olen tosin nainen. En puhu siitä ääneen noilla sanoin kovinkaan rohkeasti, mutta niinhän se on, kaikki
me haluaisimme kauniin ja hoikan naisen. Sitä en kyllä ymmärrä, miksi sinust tuntuu että heidän pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi joku, ketä eivät halua. Ei kukaan halua kumppania, jota ei halua. Se on hyvin yksinkertaista, ei sille mitään mahda, ei voi haluta mitä ei halua.
Näkeehän sen Jere Karalahdestakin, millaisista miehistä naiset kostuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä annettavaa sinulla on parisuhteeseen? Moni mies ei tunnu tajuavan sitä, ettei kilpailu ole toisia miehiä vastaa vaan naisen elämänlaatua vastaan. Jos heikennät sitä vs yksin eläminen, nainen ei kiinnostu. Do the math, jos kukaan nainen ei kiinnostu. Ette te ole mitään pakollisia lemmikkejä.
Jaahas tämän takia naiset kiinnittää niin valtavasti huomiota miehen koulutustasoon ja työtilanteeseen koska miehen rahat hyödyttää naista?
No jollakin on kompensoitava, jos olet muuten hyödytön ja ankeutat?
TÄMÄ AI:N TEKEMÄ ALOITUS ON TEHTY JO SATA KERTAA
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän sen Jere Karalahdestakin, millaisista miehistä naiset kostuvat.
Sano suoraan että haaveilet miehenä Karalahdesta.
Ei ap nyt enää auta mikään muu kuin että otat itseäsi niskasta kiinni ja korotat omaa tasoasi ja statustasi.
No etpä tietenkään kelpaa naiselle, jota pidät alhaisen tason naisena.
Kelpaako sinulle nainen, joka pitää sinua alhaisen tason miehenä?
Vierailija kirjoitti:
Olet tylsä kilttimies.
Ei se ole kiltti. Tuskin edes mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä annettavaa sinulla on parisuhteeseen? Moni mies ei tunnu tajuavan sitä, ettei kilpailu ole toisia miehiä vastaa vaan naisen elämänlaatua vastaan. Jos heikennät sitä vs yksin eläminen, nainen ei kiinnostu. Do the math, jos kukaan nainen ei kiinnostu. Ette te ole mitään pakollisia lemmikkejä.
Jaahas tämän takia naiset kiinnittää niin valtavasti huomiota miehen koulutustasoon ja työtilanteeseen koska miehen rahat hyödyttää naista?
Itse tykkäät kaikkein eniten köyhistä ja kouluttamattomista naisista, koska?
Mies heti luovuttaa itsensä ja elämänsä suhteen, kun joku jossain vähän tuomitsee 😂 tehän olisitte sopuloineet kaikki itsenne jyrkänteeltä jo 198 000 eKr. jos teitä tuomittaisiin kuten naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän sen Jere Karalahdestakin, millaisista miehistä naiset kostuvat.
Sano suoraan että haaveilet miehenä Karalahdesta.
Voitko väittää vastaan? Karalahdella ja kaltaisillaan likasangoilla on aina nainen kainalossa. Laske siitä.
Kenenkään ei ole pakko tyytyä kumppaniin josta ei aidosti tykkää. Ei edes sinun. Pärjäät ilmankin.
Helppo sanoa ettet petä tai et hakkaa naista, jos sinulla ei ole naista.
"En hakkaa naisia" oli vähän liian paljastava... Mieli siis tekisi hakata. Ja kun kuvailet unelmanaistasi, hän on hoikka ja kaunis. Oma kuvauksesi taas on: työssäkäyvä ja kiltti. Huomaatko ristiriitaa? Entä jos ne työssäkäyvät naiset haluavat myös hoikan ja komean miehen - eikä kiltteydestä ja naisten lyömisestä puhuvaa tomppelia?
Naisen rima saa olla just nion korkealla kun itsestä tuntuu.
Naisilla rima korkealla ja matalan riman miehet luovuttaa: kaikki voittaa!!