Kainuussa, Savossa ja muualla Itä-Suomessa ihmiset ryyppäävät itsensä työkyvyttömäksi, Helsingistä löytyy terveimmät kansalaiset.
PK-seutu on terveiden ihmisten aluetta, eipä ihme että suomalaiset haluavat asua alueella.
Kommentit (75)
Juovat aivonsa muussiksi siellä böndellä ja puukottelevat toisiaan.
Jutun perusteella myös hulluimmat ihmiset elää siellä ja en ihmettele kun tällä palstalla lukee heidän kännisiä öyhötyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Juovat aivonsa muussiksi siellä böndellä ja puukottelevat toisiaan.
Nistipaskat ovat juuri stadissa ja muualla Helsingin seudun alueella. Pitäisi laittaa uuniin tollaiset paskiaiset.
On siellä hoitokin lähellä. Eikä suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Koska ikärakenne.
Ei kukaan täysipäinen nuori jää sinne juoppojen sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ikärakenne.
Ei kukaan täysipäinen nuori jää sinne juoppojen sekaan.
N e e k e r i paskat ovat vallanneet Helsingin seudun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juovat aivonsa muussiksi siellä böndellä ja puukottelevat toisiaan.
Nistipaskat ovat juuri stadissa ja muualla Helsingin seudun alueella. Pitäisi laittaa uuniin tollaiset paskiaiset.
Silti enemmän heitä on muualla kuin pk-seudulla. Tilastot eivät valehtele ja kertoo miten haitallinen päihde alkoholi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ikärakenne.
Ei kukaan täysipäinen nuori jää sinne juoppojen sekaan.
N e e k e r i paskat ovat vallanneet Helsingin seudun.
Ja mieti että silti nuo alueet ovat Suomen hulluimpia, täytyy olla sairasta porukkaa siellä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juovat aivonsa muussiksi siellä böndellä ja puukottelevat toisiaan.
Nistipaskat ovat juuri stadissa ja muualla Helsingin seudun alueella. Pitäisi laittaa uuniin tollaiset paskiaiset.
Itä-Suomessa on nistejä omasta takaa paljon. Ei siellä enää pelkästään ryypätä. Pillerit ja pulverit tulee nykyään halvemmaksi kuin dokaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juovat aivonsa muussiksi siellä böndellä ja puukottelevat toisiaan.
Nistipaskat ovat juuri stadissa ja muualla Helsingin seudun alueella. Pitäisi laittaa uuniin tollaiset paskiaiset.
Silti enemmän heitä on muualla kuin pk-seudulla. Tilastot eivät valehtele ja kertoo miten haitallinen päihde alkoholi on.
Kaiken maailman piritorit täynnä narkkispaskaa.
Ihmiset muuttavat pääkaupunkiseudulle työn perässä, ei siksi että siellä asuisi terveempää väkeä! Ja ryyppyväkeä löytyy ihan joka puolella Suomea, itäpuolella kyllä tilastojen mukaan alkoholia todellakin kuluu enemmän kuin muualla. Kuitenkin, jospa et yleistäisi noin rankasti.
Suomi voitaisiinkin jakaa kahtia kehäkolmosen etelä-ja pohjoispuolisiin osiin.Jos rysy hyökkää pääkaupunkiseudulle saavat hoitaa homman peukkujenginsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juovat aivonsa muussiksi siellä böndellä ja puukottelevat toisiaan.
Nistipaskat ovat juuri stadissa ja muualla Helsingin seudun alueella. Pitäisi laittaa uuniin tollaiset paskiaiset.
Silti enemmän heitä on muualla kuin pk-seudulla. Tilastot eivät valehtele ja kertoo miten haitallinen päihde alkoholi on.
Tilastointi ei taida tuntea kaikkia eksoottisia huumeaineita.
Aika surullisia lukuja alueen kannalta, tuo alkoholin kulutus on aivan sairaan korkea. Moninkertainen Ahvenanmaahan verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juovat aivonsa muussiksi siellä böndellä ja puukottelevat toisiaan.
Nistipaskat ovat juuri stadissa ja muualla Helsingin seudun alueella. Pitäisi laittaa uuniin tollaiset paskiaiset.
Silti enemmän heitä on muualla kuin pk-seudulla. Tilastot eivät valehtele ja kertoo miten haitallinen päihde alkoholi on.
Tilastointi ei taida tuntea kaikkia eksoottisia huumeaineita.
Sillä ei ole väliä millä ihminen päänsä sekoittaa, vaan kuinka terve hän on ja elättääkö itse itsensä. Tuosta tilastosta näkee hyvin miten alkoholi on Suomen haitallisin päihde kirkkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Suomi voitaisiinkin jakaa kahtia kehäkolmosen etelä-ja pohjoispuolisiin osiin.Jos rysy hyökkää pääkaupunkiseudulle saavat hoitaa homman peukkujenginsä kanssa.
Peukkua käytetään ympäri Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juovat aivonsa muussiksi siellä böndellä ja puukottelevat toisiaan.
Nistipaskat ovat juuri stadissa ja muualla Helsingin seudun alueella. Pitäisi laittaa uuniin tollaiset paskiaiset.
Paitsi etteivät asu, vaan jossain Pieksämäellä, Jyväskylässä ja Rovaniemellä.
Kyse on lääkärin osaamisesta. Hyvä lääkäri osaa kirjoittaa sellaiset todistuksen, jolla pääsee työkyvyttömyyseläkkeelle, ei siinä ole kyse potilaan todellisesta tilanteesta lainkaan.
Helsingin Jakomäessä on Suomen sairaimmat ihmiset.