Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tää otsikko on olevinaan "Tällaista summaa Anneli Auer vaatii Suomelta"

Vierailija
22.06.2026 |

Suomelta? 

 

Puhutaanko samalla tapaa "Suomesta" jos hakee vaikka Kelalta jotain, esim. lapsilisää? Valtio se silloinkin maksaa. 

 

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e3ee4bf4-8c08-432d-ad92-5008655b69b6

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille. 

Vierailija
2/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille. 

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi on kyllä valtiolla ylimääräistä rahaa kun 20 vuotta väännetään ja käännetään ped ofiili keissiå.

Vierailija
4/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi olemme loppupeleissä kaikki me. Ei se ainakaan täysin pielessä oleva ilmaisu ole.

Vierailija
5/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksetaan vaikka 10% mitä meni syyttämiseen. montahan kymmentä miljoonaa se olis

Vierailija
6/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anneli saamasssa sellaiset rahat, että noilla jo pärjäilee tulevatkin polvet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille. 

Minä sen oikeudenkäynnin seurattuani todellakin suon noille syyttömänä vankilassa istuneelle käsittämättömän oikeusmurhan uhrille tuollaiset korvaukset, ja enemmänkin. 

Täytyy olla täysin vinksahtanut todellisuudentajultaan, jos vielä tuon avoimen oikeudenkäynnin jälkeen pitää Aueria syyllisenä. 

Vierailija
8/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi olemme loppupeleissä kaikki me. Ei se ainakaan täysin pielessä oleva ilmaisu ole.

Mutta ei vastaavia asioita ikinä ilmaista noin. Aina sanotaan, että vaatii valtiolta korvauksia, ei Suomelta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille. 

0/5

Jens se siellä Porvoossa asuu, en minä. 

Vierailija
10/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa asiayhteydessä Suomi tarkoittaa valtiota. Ja tämähän on Suomen valtio, niin eipä tuossa mitään ongelmaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi olemme loppupeleissä kaikki me. Ei se ainakaan täysin pielessä oleva ilmaisu ole.

Mutta ei vastaavia asioita ikinä ilmaista noin. Aina sanotaan, että vaatii valtiolta korvauksia, ei Suomelta. 

Ihan sama.

Vierailija
12/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyväksyttävää että alkuun lapset keksii ja valehtelee, sitten kas kummaa ymmärtävät, että hei, mehän voidaan saada paljon rahaa kun perutaan tunnustus. Miksi Suomen oikeuslaitos meni näin helppoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miljoonat paukahtavat omalle tilille, tuskin sillä on Annelille sen jälkeen sen kummempaa merkitystä. Kuten jo roomalaiset viisaasti toteisivat: raha ei haise. Sehän tarkoittaa sitä, että raha on sinä hetkenä aina samanarvoista, olipa se hankittu millä keinoin hyvänsä. Vaikka kuinka likaisin keinoin...

Vierailija
14/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapaska nääs

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa asiayhteydessä Suomi tarkoittaa valtiota. Ja tämähän on Suomen valtio, niin eipä tuossa mitään ongelmaa ole.

Toki, mutta onhan tuo täysin kummallista huonoa kieltä. Ei tunnu toimittajatkaan nykyään osaavan äidinkieltään kovin hyvin. 

Vierailija
16/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille. 

Minä sen oikeudenkäynnin seurattuani todellakin suon noille syyttömänä vankilassa istuneelle käsittämättömän oikeusmurhan uhrille tuollaiset korvaukset, ja enemmänkin. 

Täytyy olla täysin vinksahtanut todellisuudentajultaan, jos vielä tuon avoimen oikeudenkäynnin jälkeen pitää Aueria syyllisenä. 

Ehkä syyttömiä, mutta ei viattomia. Annelihan on tunnustanut pojan pahoinpitelyn. Vastaavasti Jensin poika todisti isänsä väkivaltaisuudesta.

Se, mistä tässä on kyse, jäi epäselväksi. Ehkä kotona on ollut rajattomuutta, ja lapset ovat altistuneet aikuisten asioille. Väkivaltaa siis on ollut, mutta onko se ollut seksuaalista, niin se on sitten eri asia.

Vierailija
17/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttäjät ja oikeuden puheenjohtajat eli tuomarit ovat hirvittävän kalliita virkamiehiä Suomelle!

Vierailija
18/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auerin lapset saisivat maksaa korvauksia valtiolle vääristä kertomuksista ja tutkinnan harhauttamisesta, eikö heille mitään seuraamuksia valehtelusta? 

Vierailija
19/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille. 

Ei tehnyt mitään. 

Vierailija
20/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ameriikkassa saisi monta sataa miljoonaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän