Näyttelijä antoi haastattelun: Limaiselta setämieheltä kuppi nurin!
– Mennään eläintarhaan, ja hän saa valita, viettääkö tunnin karhuaitauksessa vai kanssani sen ulkopuolella, Sammallahti kirjoittaa X:ssä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fdafbc4b-f07d-463e-ad8c-5d5e0a…
Ei tarbi kahta kertaa miettiä. Karhut on söpöjä ja fiksuja.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Onhan Linnean puhe avointa miesvihaa. Sama kuin mies sanoisi, että kohtaa mieluummin tyhjän kadun kuin naisen, koska suurin osa prostituoiduista on naisia ja ahdistaa kulkea suurkaupungissa ja nähdä naisia, koska kuka tahansa nainen voi olla palveluitaan tyrkyttävä prostituoitu. Heistä kun enemmistö on naisia.
Linnea siis kertoo pelkäävänsä kaikkia miehiä, koska joku voi olla väkivaltainen. Samaa leimaamista kuin suhtautuisi lähtökohtaisesti kaikkiin naisiin h...r...na. Ällöttävää kumpikin.
Tämä. On miesvihaa yleistää miehet väkivaltaisiksi ja olettaa jokaisen miehen potentiaaliseksi pahantekijäksi, vastaava on olettaa kaikki naiset h..ksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet voisivat sitten opetella käyttäytymään.
Miehet osaavat käyttäytyä, muttei kaikki. Eivät naisetkaan. Logiikkasi mukaan on oikein suhtautua kaikkiin naisiin oletuksella, että he ovat prostituoituja, koska suurin osa prostituoiduista on naisia. Etkö todella ymmärrä, miten vahingollista on, että miesviha on wokettajien intersektionaalisten takia hyväksyttyä yhteiskunnassa. Se ei poista ongelmia, vaan lisää niitä.
Linnea projisoi omaa limaisuuttaan miehiin. Surkeaa.
Näyttelijättären pitää keksiä keinoja, että nimi pysyy pinnalla ja saa otsikoita. Ei se ura Suomessa oikein muuten urkene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet voisivat sitten opetella käyttäytymään.
Miehet osaavat käyttäytyä, muttei kaikki. Eivät naisetkaan. Logiikkasi mukaan on oikein suhtautua kaikkiin naisiin oletuksella, että he ovat prostituoituja, koska suurin osa prostituoiduista on naisia. Etkö todella ymmärrä, miten vahingollista on, että miesviha on wokettajien intersektionaalisten takia hyväksyttyä yhteiskunnassa. Se ei poista ongelmia, vaan lisää niitä.
Jos mies kirjoittaisi tuollaisen kolumnin kuvaamallasi tavalla, hän saisi potkut, joutuisi pyytämään anteeksi ja luultavasti joutuisi tuomiolle vihapuheesta.
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijättären pitää keksiä keinoja, että nimi pysyy pinnalla ja saa otsikoita. Ei se ura Suomessa oikein muuten urkene.
On tainnut Linnea saada muilla keinoilla elokuvaosia ja tv-sarjahommia. Enkä tarkoita lahjakkuutta näyttelijänä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet voisivat sitten opetella käyttäytymään.
Hah, osasin jo käyttäytyä.
Nyt en enää viitsi tuntemattomien tai puolituttujen naisten kanssa käyttäytyä hyvin. Jos he yrittävät kysyä tai sanoa jotain, vastaan vaan että #choosethebear
Ennen juhannusta tuli saksalaisia turisteja kysymään jotain, sanoin vaan että darf nix sagen, denn ich leider männlich bin, häshtäg valitsekarhu.
Oli siinä porukassa myös miesoletettuja, mutta ihan sama. Oppiipahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijättären pitää keksiä keinoja, että nimi pysyy pinnalla ja saa otsikoita. Ei se ura Suomessa oikein muuten urkene.
On tainnut Linnea saada muilla keinoilla elokuvaosia ja tv-sarjahommia. Enkä tarkoita lahjakkuutta näyttelijänä.
Limaisilta setämiehiltä? No eipä oo ihme, jos on alkanut ällöttää.
Kokoomuksellla ei ole naisongelmaa niin kauan kun ne käyttäytyvät nätisti ja ovat samaa mieltä kokoomussetien kanssa.
Oli kyllä hurjaa tekstiä lukea. Ihan naisenakin. Itse oletan joka ihmisestä, ennen kuin tutustun, että ovat mukavia ja peruskivoja ihmisiä. Ihan iästä, sukupuolesta ja ulkonäöstä huolimatta. Jopa kansallisuudesta ja sukupuolisesta suuntautumisesta huolimatta. Tällä pärjää jo ihmissuhteissa pitkälle. Heikkoina hetkinä ja huonoina päivinä toki takerrun ihmisten virheisiin, huonotuulisuuteen, valehteluun, tiuskimiseen, epäsiisteyteen jne, puoliin jotka ärsyttää ihan itsessänikin, mutta yleensä pyrin löytämään sen ihmisen kaiken takaa. Jotkut kyllä tuovat hyvin äkkiä sen limaisuutensa esille, mutta sitten vaan ohitan ne tyypit, enkä tee heistä numeroa.
Ketterästi Linnea asettuu kaikkien miesten yläpuolelle. Kannattaakohan?
Incelien ajojahdin kohde tänään on Linnea Leino 🙄
Oikeistolaiset ovat tunnetusti naisvihamielisiä. Ei ihme että sekosi.
Voi ei! Linneakin sortui valtavirtaan.
Mentyään eräkämpän saunaan erään miehen jälkeen YKSIN, hänelle jäi sellainen VAIKUTELMA, että tuo mies saattoikin jäädä kytikselle? Siis ajatteli, että tuo limainen mies jää katselemaan häntä. Omituista.
Kerran eräs neitokainen katsoi minuun päin, jäi sellainen vaikutelma että hän seuraili minua katseellaan.
Naiset ovat siis limaisia puumia? Mieluimmin törmäisin äkäiseen Mike Tysoniin tanssilattialla kuin naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Linnean puhe avointa miesvihaa. Sama kuin mies sanoisi, että kohtaa mieluummin tyhjän kadun kuin naisen, koska suurin osa prostituoiduista on naisia ja ahdistaa kulkea suurkaupungissa ja nähdä naisia, koska kuka tahansa nainen voi olla palveluitaan tyrkyttävä prostituoitu. Heistä kun enemmistö on naisia.
Linnea siis kertoo pelkäävänsä kaikkia miehiä, koska joku voi olla väkivaltainen. Samaa leimaamista kuin suhtautuisi lähtökohtaisesti kaikkiin naisiin h...r...na. Ällöttävää kumpikin.
Tämä. On miesvihaa yleistää miehet väkivaltaisiksi ja olettaa jokaisen miehen potentiaaliseksi pahantekijäksi, vastaava on olettaa kaikki naiset h..ksi.
Miesten olettaminen potentiaalisiksi pahantekijöiksi on ymmärrettävä turvallisuustoimi. Se ei tarkoita että kaikki miehet olisivat vaarallisia vaan että yksittäisiin miehiin kannattaa tutustua ennen kuin luottaa heihin sokeasti. Jos haluaa miehenä jotain vertailukohtaa niin mieti miten suhtautuisit itse toisiin miehiin vaikkapa amerikkalaisessa vankilassa.
Naiset elävät väkivallan pelossa joten luonnollisesti miehet uhriutuvat.
Odotan innolla, onko Minja Koskelan vaaliteemoissa jotain tyyliin "miehet pois metsistä". Jokamieheoikeudet vaihtui just jokaiseoikeuksiksi, kyllä niistä saadaan jokanaisenoikeuset hyvin pian.
Mistä Linnea muuten tiesi, että se hänelle ikävällä tavalla puhunut oli nimenomaan mies eikä muunsukupuolinen? Meillehän on opetettu, että ei pidä olettaa!
Lukiko kukaan mies otsikkoa pidemmälle?
Minä luin, enkä ottanut itseeni. Varsin sympaattinen juttu Linneasta ja vaellusharrastuksesta.
T: M-71
Vierailija kirjoitti:
Incelien ajojahdin kohde tänään on Linnea Leino 🙄
Ja nähdäkseni ajojahdista voi helposti päätellä, miksi incelit ovat incelejä.
Miehet voisivat sitten opetella käyttäytymään.