Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rennyn ja vaimonsa lapsen nimeksi tuli DAX:)

Vierailija
22.06.2026 |

Hieno tuleva räppimies! 

 

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Det är Dax att äta.

Vierailija
2/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsen on Nix ja Nax

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤦‍🤦‍🤦‍🤦‍🤦‍🤦‍

Vierailija
4/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Tik ja Tok

5/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla enempää weetee. Vähän niinkuin Nannan ja Jeren Jaxx 😂

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai Rax? Joku täällä kertoi niinkin. Saattoi toki olla trelainen jolle D on kuin ree. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on maatila ja kolme lasta: Nöf, Möö ja Bää

Vierailija
8/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä järki oli ottaa 71v lapseton Rita Tainola kummiksi? Onhan Rita toki miehensä kanssa rikas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toisaalta, onhan se kuuluisa sijoittajakin buffetti.

Vierailija
10/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai Rax? Joku täällä kertoi niinkin. Saattoi toki olla trelainen jolle D on kuin ree. 

Iha vaa "raksi" 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki isoilla kirjaimilla ja puolipiste ja sulku nimessä on aika erikoinen. Ei mene Suomessa kyllä läpi väestörekisterikeskuksessa, mutta jenkeissä sitten kai onnistuu.

Vierailija
12/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin olemassa nimi Max. 

Niin miten toi Dax kuulostaakin niin oudolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil on Bygg-Max 

Vierailija
14/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dax Etienne Mauritz

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset nimet juontuu yleensä siitä kun joku alle kouluikäinen sisar keksii jonku "prut prät ja pröt" tason jutun ja se on vanhemmista hellyttävää.

Vierailija
16/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuitenkin olemassa nimi Max. 

Niin miten toi Dax kuulostaakin niin oudolta.

Daximilian?

Vierailija
17/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Det är Dax att äta.

Tämä dags att tuli mullekin ensimmäiseksi mieleen. Johanna taitaa vielä olla ruotsinkielinenkin vielä.

Vierailija
18/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa kyllä hieno nimi. Ja niin ihastuttava pari ovat Renny nuorikkonsa kanssa! Perheonninin heillä kukoistaa, tottakai.

Vierailija
19/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Voiko olla enempää weetee. Vähän niinkuin Nannan ja Jeren Jaxx 😂

He asuvat ulkomailla, kenties jäävätkin pysyvästi, ja ehkä haluavat kansainvälistyä ja kasvattaa lapsensa pois suomalaisuudesta, täällä kun ei oikein taida olla tulevaisuutta. Lisäksi suomalaiset ulkomaalaistuvat myös, ainakin nimien suhteen, ja täällä tulee asumaan vielä monta Daxia, Jaxxia, Paxxia ja kaikkea näiden väliltä. 

Mielestäni yksi todellinen weeteen tunnus on nimitellä noin kuin sinä teit. Sait vielä Nanna Karalahdenkin samalla haukuttua. Melkoisen ammattimaista touhua jo. Mutta sinullahan tuntuu olevan kommentti vähän joka asiaan.

Vierailija
20/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennyn oikea nimihän on Lauri Harjola mut ku pitää olla taiteilijana hieman erilainen ja parempi kuin muut njääs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän