Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moneen tuilla eläneeseen sote-yhdistykseen jää ainoastaan kovapalkkainen johtaja. Muiden palkkoihin ei riitä rahat! Mitä ajatuksia?

Vierailija
22.06.2026 |

Kaikille ei riitä rahat vain johtajalle riittää

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän jokaisessa organisaatiossa on joku joka on vastuussa toiminnasta eli ns. johtaja. Jos johtaja jää yksin organisaatioon, niin sitten hän vastaa myös kaikesta muusta toiminnasta - mitä nyt yksi ihminen pystyy tekemään. 

Vierailija
2/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.

Ja mitähän hyötyä kansalaisilla on näistä yhdistyksistä ollut?

Vierailija
4/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.

Vaativat asiantuntijat ovat tehneet tärkeää ja näkymätöntä työtä kulisseissa

Vierailija
5/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi pitänyt tehdä jo vuonna 1990.

Vierailija
6/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestöjä tarvitaan, koska miten muuten saataisiin työllistettyä kaikki Suomen johtajat? 

Persoonallisuushäiriöiset kun  eivät voi olla kenenkään alaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.

Vaativat asiantuntijat ovat tehneet tärkeää ja näkymätöntä työtä kulisseissa

Työ on niin näkymätöntä ettei näy kenellekään

Vierailija
8/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuulunut mihinkään järjestöön, en lahjoittanut rahaa minnekään. Verojen maksu on saanut riittää yhteiskunnan lukuisten ja monesti turhien toimintojen tukemiseen.  Johtajia vartenhan järjestöt on tehty, ei niistä rivijäsen mitään ole koskaan saanut, ei ole tarkoituskaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nk. kolmas sektori kuvittelee omaavansa valtion virkamiesten irtisanomissuojan, koska saavat rahansa valtion kassasta.

Vierailija
10/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.

Ja mitähän hyötyä kansalaisilla on näistä yhdistyksistä ollut?

Aika paljonkin heille, joilla on vaikkapa jotain sairauksia. Nämä ovat niitä organisaatioita, jotka ovat päättäjille tuoneet tietoa vaikkapa tiettyä sairautta sairastavien ongelmista. Se loppuu nyt, mikä on varmaan kiva teletappipervon kaltaisille ministereille, joita ärsyttää se, että heidän paskasta päätöksenteostaan joku nostaa ikäviä asioita esille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.

Ja mitähän hyötyä kansalaisilla on näistä yhdistyksistä ollut?

Aika paljonkin heille, joilla on vaikkapa jotain sairauksia. Nämä ovat niitä organisaatioita, jotka ovat päättäjille tuoneet tietoa vaikkapa tiettyä sairautta sairastavien ongelmista. Se loppuu nyt, mikä on varmaan kiva teletappipervon kaltaisille ministereille, joita ärsyttää se, että heidän paskasta päätöksenteostaan joku nostaa ikäviä asioita esille. 

Varmasti joku muukin tiedotuskanava löytyy kuin veronmaksajille 1-2 miljoonaa euroa vuodessa maksava identiteettiyhdistys kovapalkkaisine työntekijöineen.

Vierailija
12/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensähän jokaisessa organisaatiossa on joku joka on vastuussa toiminnasta eli ns. johtaja. Jos johtaja jää yksin organisaatioon, niin sitten hän vastaa myös kaikesta muusta toiminnasta - mitä nyt yksi ihminen pystyy tekemään. 

Eikös nämä pomot ole yleensä entisiä poliitikkoja? Suojatyöpaikat jäävät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtajathan on todettu täällä olevan tuhat, jopa miljardeja kertaa tuottavampia työntekijöitä kuin muut, joten aivan loogista.

Vierailija
14/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIELI ry:n puheenjohtaja on europarlamentaarikko Sirpa Pietikäinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtajathan on todettu täällä olevan tuhat, jopa miljardeja kertaa tuottavampia työntekijöitä kuin muut, joten aivan loogista.

Miten eivät sitten osaa johtaa ja saada toimintaa järkeväksi? 

Vierailija
16/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastakaa lapset Rydmanilta ry...

Pikkuknääpiö leikkii isoa poikaa.

Vierailija
17/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.

Ja mitähän hyötyä kansalaisilla on näistä yhdistyksistä ollut?

Aika paljonkin heille, joilla on vaikkapa jotain sairauksia. Nämä ovat niitä organisaatioita, jotka ovat päättäjille tuoneet tietoa vaikkapa tiettyä sairautta sairastavien ongelmista. Se loppuu nyt, mikä on varmaan kiva teletappipervon kaltaisille ministereille, joita ärsyttää se, että heidän paskasta päätöksenteostaan joku nostaa ikäviä asioita esille. 

Varmasti joku muukin tiedotuskanava löytyy kuin veronmaksajille 1-2 miljoonaa euroa vuodessa maksava identiteettiyhdistys kovapalkkaisine työntekijöineen.

Jaaha ja mikäs idioottivajakki se sieltä lehahti ulisemaan. Ja mikähän se "jokin muukin tiedotuskanava" mahtaa olla? 

Ei mitään muuta ole todellisuudessa olemassakaan. Mikä tietäisit sinäkin, jos et olisi niin pohjattoman tyhmä. 

Vierailija
18/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä järjestöjohtajilla ei oo 50 000e/v palkkakatto

Vierailija
19/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.

Ja mitähän hyötyä kansalaisilla on näistä yhdistyksistä ollut?

Aika paljonkin heille, joilla on vaikkapa jotain sairauksia. Nämä ovat niitä organisaatioita, jotka ovat päättäjille tuoneet tietoa vaikkapa tiettyä sairautta sairastavien ongelmista. Se loppuu nyt, mikä on varmaan kiva teletappipervon kaltaisille ministereille, joita ärsyttää se, että heidän paskasta päätöksenteostaan joku nostaa ikäviä asioita esille. 

Höpö höpö

Vierailija
20/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Kekkonen oli oikeassa siinä, että Kokoomus tuhoaa Suomen. Venäjän on varsin helppo vallata maa, jota ei kannata puolustaa. Mitä tekee aseilla, joita kukaan ei halua käyttää, kuin korkeintaan omaa hallintoa vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä