Moneen tuilla eläneeseen sote-yhdistykseen jää ainoastaan kovapalkkainen johtaja. Muiden palkkoihin ei riitä rahat! Mitä ajatuksia?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin sitä Sosten johtajan haastattelua jossa hän perusteli järjestönsä merkitystä. Tarjoavat kuulemma käytännön työtä tekeville järjestöille edunvalvontaa, opastusta avustushakemusten tekemiseen, lakimiespalveluja sekä neuvoja kirjanpidossa. Tuli mieleen että mikä niitä järjestöjä estää käyttämästä tilitoimistoja, kuten suuri osa yrityksistäkin tekee. Kannatan täysin Rydmanin esittämiä leikkauksia ja niiden kohdistamissuunnitelmaa.
Tilitoimiston käyttö olisi hyvä. Siellä on talousalan asiantuntijat. Avoimuus.
Joltain omaishoitajayhdistukseltä leikattiin jo avustuksia. Mielestäni täysin väärä kohde leikkauksille.
Vierailija kirjoitti:
MIELI ry:n puheenjohtaja on europarlamentaarikko Sirpa Pietikäinen.
Palkkio rattijuoppoudesta ja euroopan tuhon ajamisesta, taitaa edustaa kokemusasiantuntijaa sillä mielenterveyspuolen tyhmyysosastolla. Hän ei olisi ansainnut minkäänlaista työpaikkaa parlamentistakaan, mutta kokoomus järjesti hyvät pestit, onkohan Sirpalla tietoa joistakin henkilöistä ja voi hieman kiristää etuja itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin sitä Sosten johtajan haastattelua jossa hän perusteli järjestönsä merkitystä. Tarjoavat kuulemma käytännön työtä tekeville järjestöille edunvalvontaa, opastusta avustushakemusten tekemiseen, lakimiespalveluja sekä neuvoja kirjanpidossa. Tuli mieleen että mikä niitä järjestöjä estää käyttämästä tilitoimistoja, kuten suuri osa yrityksistäkin tekee. Kannatan täysin Rydmanin esittämiä leikkauksia ja niiden kohdistamissuunnitelmaa.
Tilitoimiston käyttö olisi hyvä. Siellä on talousalan asiantuntijat. Avoimuus.
Tilitoimiston käyttö ei poista taloudellisen osaamisen tarvetta yhdistykseltä. Eikä valitettavasti tilitoimistotkaan aina oikein osaa toimia oikein. Vastuu kuitenkin aina on toimijalla itsellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin sitä Sosten johtajan haastattelua jossa hän perusteli järjestönsä merkitystä. Tarjoavat kuulemma käytännön työtä tekeville järjestöille edunvalvontaa, opastusta avustushakemusten tekemiseen, lakimiespalveluja sekä neuvoja kirjanpidossa. Tuli mieleen että mikä niitä järjestöjä estää käyttämästä tilitoimistoja, kuten suuri osa yrityksistäkin tekee. Kannatan täysin Rydmanin esittämiä leikkauksia ja niiden kohdistamissuunnitelmaa.
Tilitoimiston käyttö olisi hyvä. Siellä on talousalan asiantuntijat. Avoimuus.
Tilitoimiston käyttö ei poista taloudellisen osaamisen tarvetta yhdistykseltä. Eikä valitettavasti tilitoimistotkaan aina oikein osaa toimia oikein. Vastuu kuitenkin aina on toimijalla itsellään.
Jokainen normaali yhdistys pyörii ihan tavallisten ihmisten voimin ilman mitään erityistä "osaamisen tarvetta".
Vierailija kirjoitti:
Joltain omaishoitajayhdistukseltä leikattiin jo avustuksia. Mielestäni täysin väärä kohde leikkauksille.
Omaishoitajayhdistyskö ne omaiset hoitaa?
Totta kai ne käyttävät myös tilitoimistoja, mutta ensin ylipäätään pitää se tilitoimisto hankkia ja hankinta kilpailuttaa..