Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moneen tuilla eläneeseen sote-yhdistykseen jää ainoastaan kovapalkkainen johtaja. Muiden palkkoihin ei riitä rahat! Mitä ajatuksia?

Vierailija
22.06.2026 |

Kaikille ei riitä rahat vain johtajalle riittää

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtaja on välttämätön yhdistysten taloudelle, kukas muuten tukihakemukset tekisi. Hyvästä työstä kunnon palkka.

Vierailija
22/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on viimeistään tyhmällekin selvää että rahan imuroimiseen räätälöityjä kuppausmekanismeja ne vain olivatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.

Minkä yhdistyksen johtajan kannanotto tämä on?

Vierailija
24/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensähän jokaisessa organisaatiossa on joku joka on vastuussa toiminnasta eli ns. johtaja. Jos johtaja jää yksin organisaatioon, niin sitten hän vastaa myös kaikesta muusta toiminnasta - mitä nyt yksi ihminen pystyy tekemään. 

Eikös nämä pomot ole yleensä entisiä poliitikkoja? Suojatyöpaikat jäävät. 

Rinteestä tuli joku saamelaisten suohelupyhimys lappiin.

Vierailija
25/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensähän jokaisessa organisaatiossa on joku joka on vastuussa toiminnasta eli ns. johtaja. Jos johtaja jää yksin organisaatioon, niin sitten hän vastaa myös kaikesta muusta toiminnasta - mitä nyt yksi ihminen pystyy tekemään. 

Eikös nämä pomot ole yleensä entisiä poliitikkoja? Suojatyöpaikat jäävät. 

Rinteestä tuli joku saamelaisten suohelupyhimys lappiin.

Se on ihan palkkakuopassa, vain 8000 euroa kuukaudessa.

Vierailija
26/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläistä se meno on demarisyöpä-pyramidissa. Huipulla pasteeraavat nakkaa pienemmät syöpäläiset surutta bussin alle jotta korkein rälssi voi jatkaa sikailuaan muiden rahoilla. Eihän tuo voi olla uutinen kenellekään enää tänäpäivänä????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.

Ja mitähän hyötyä kansalaisilla on näistä yhdistyksistä ollut?

404 / ei yhtään vtun mitään! KOSKAAN!

Vierailija
28/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos organisaatiossa on pelkkä johtaja tai kaksi, se ei ole enää mikään organisaatio vaan pari työntekijää, jotka vastaavat ostoista sikäli kuin niitä enää on ja tietysti palkan nostosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensähän jokaisessa organisaatiossa on joku joka on vastuussa toiminnasta eli ns. johtaja. Jos johtaja jää yksin organisaatioon, niin sitten hän vastaa myös kaikesta muusta toiminnasta - mitä nyt yksi ihminen pystyy tekemään. 

Mistä toiminnasta? 

Vierailija
30/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.

Vaativat asiantuntijat ovat tehneet tärkeää ja näkymätöntä työtä kulisseissa

Kuponkikoijausten asiantuntijaiset???!

Kuinka kupataan verovaroja keskiarvona n. 100 000€/v. itselle ja rälssinsä kamuille?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.

Ja mitähän hyötyä kansalaisilla on näistä yhdistyksistä ollut?

404 / ei yhtään vtun mitään! KOSKAAN!

Pikemminkin 402 (payment required)

Vierailija
32/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensähän jokaisessa organisaatiossa on joku joka on vastuussa toiminnasta eli ns. johtaja. Jos johtaja jää yksin organisaatioon, niin sitten hän vastaa myös kaikesta muusta toiminnasta - mitä nyt yksi ihminen pystyy tekemään. 

Eikös nämä pomot ole yleensä entisiä poliitikkoja? Suojatyöpaikat jäävät. 

Rinteestä tuli joku saamelaisten suohelupyhimys lappiin.

Ana joikhaa luostolla 4-tuulen lakki päässään, tennisukka vasemmassa jalassa ja muuten alasti, ihan helvetin känässä ja kokkailee pekonipastaa trangialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se johtaja johtaa jos kaikki alaiset on kilometritehtaalla?

Vierailija
34/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on viimeistään tyhmällekin selvää että rahan imuroimiseen räätälöityjä kuppausmekanismeja ne vain olivatkin.

On, mutta eihän tuo sitä tarkoita että rahan imurointi pitää lopettaa t. vasuri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä se johtaja johtaa jos kaikki alaiset on kilometritehtaalla?

Johtaja on vähemmistöjen ihmisoikeuksien ylin turvaaja.

Vierailija
36/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku varmaan tässä ketjusta osaa kertoa, mikä tuo Soste on, mitä tkee?

Vierailija
37/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronmaksajien rahojen käytössä pitää olla täydellinen läpinäkyvyys! Mahdollisesti voi kohtaamistyötä tekeville maan hiljaisille vapaahtoisille osoittaa jonkinlaista korvausta mutta emme tarvitse kovapalkkaisia suojatyöpaikkoja poliitikoille/järjestöjyrille.

Vierailija
38/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku varmaan tässä ketjusta osaa kertoa, mikä tuo Soste on, mitä tkee?

Mitä wikipediaa luin niin lyhyesti: se on Herra Isopomo kaikille sote-alan järjestöille. Eli jos kuulut vaikka johonkin syöpäsäätiöön niin samalla kuulut sosteen.

Vierailija
39/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.

Ja mitähän hyötyä kansalaisilla on näistä yhdistyksistä ollut?

Aika paljonkin heille, joilla on vaikkapa jotain sairauksia. Nämä ovat niitä organisaatioita, jotka ovat päättäjille tuoneet tietoa vaikkapa tiettyä sairautta sairastavien ongelmista. Se loppuu nyt, mikä on varmaan kiva teletappipervon kaltaisille ministereille, joita ärsyttää se, että heidän paskasta päätöksenteostaan joku nostaa ikäviä asioita esille. 

Nuo ovat vain lobbausjärjestöjä. Lobbauksella tahot ajavat omaa etuaan.

Päättäjät saavat tarvitsemansa tiedot sairauksista ja niiden vaikutuksista THL:ltä. Ei järjestöjä tarvita tuohon lainkaan.

Vierailija
40/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIELI ry:n puheenjohtaja on europarlamentaarikko Sirpa Pietikäinen. 

Entä sitten? Siellä on myös se kovapalkkainen järjestöjohtaja olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi