Moneen tuilla eläneeseen sote-yhdistykseen jää ainoastaan kovapalkkainen johtaja. Muiden palkkoihin ei riitä rahat! Mitä ajatuksia?
Kommentit (65)
No nyt on viimeistään tyhmällekin selvää että rahan imuroimiseen räätälöityjä kuppausmekanismeja ne vain olivatkin.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.
Minkä yhdistyksen johtajan kannanotto tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän jokaisessa organisaatiossa on joku joka on vastuussa toiminnasta eli ns. johtaja. Jos johtaja jää yksin organisaatioon, niin sitten hän vastaa myös kaikesta muusta toiminnasta - mitä nyt yksi ihminen pystyy tekemään.
Eikös nämä pomot ole yleensä entisiä poliitikkoja? Suojatyöpaikat jäävät.
Rinteestä tuli joku saamelaisten suohelupyhimys lappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän jokaisessa organisaatiossa on joku joka on vastuussa toiminnasta eli ns. johtaja. Jos johtaja jää yksin organisaatioon, niin sitten hän vastaa myös kaikesta muusta toiminnasta - mitä nyt yksi ihminen pystyy tekemään.
Eikös nämä pomot ole yleensä entisiä poliitikkoja? Suojatyöpaikat jäävät.
Rinteestä tuli joku saamelaisten suohelupyhimys lappiin.
Se on ihan palkkakuopassa, vain 8000 euroa kuukaudessa.
Tälläistä se meno on demarisyöpä-pyramidissa. Huipulla pasteeraavat nakkaa pienemmät syöpäläiset surutta bussin alle jotta korkein rälssi voi jatkaa sikailuaan muiden rahoilla. Eihän tuo voi olla uutinen kenellekään enää tänäpäivänä????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.
Ja mitähän hyötyä kansalaisilla on näistä yhdistyksistä ollut?
404 / ei yhtään vtun mitään! KOSKAAN!
Jos organisaatiossa on pelkkä johtaja tai kaksi, se ei ole enää mikään organisaatio vaan pari työntekijää, jotka vastaavat ostoista sikäli kuin niitä enää on ja tietysti palkan nostosta.
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän jokaisessa organisaatiossa on joku joka on vastuussa toiminnasta eli ns. johtaja. Jos johtaja jää yksin organisaatioon, niin sitten hän vastaa myös kaikesta muusta toiminnasta - mitä nyt yksi ihminen pystyy tekemään.
Mistä toiminnasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.
Vaativat asiantuntijat ovat tehneet tärkeää ja näkymätöntä työtä kulisseissa
Kuponkikoijausten asiantuntijaiset???!
Kuinka kupataan verovaroja keskiarvona n. 100 000€/v. itselle ja rälssinsä kamuille?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.
Ja mitähän hyötyä kansalaisilla on näistä yhdistyksistä ollut?
404 / ei yhtään vtun mitään! KOSKAAN!
Pikemminkin 402 (payment required)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän jokaisessa organisaatiossa on joku joka on vastuussa toiminnasta eli ns. johtaja. Jos johtaja jää yksin organisaatioon, niin sitten hän vastaa myös kaikesta muusta toiminnasta - mitä nyt yksi ihminen pystyy tekemään.
Eikös nämä pomot ole yleensä entisiä poliitikkoja? Suojatyöpaikat jäävät.
Rinteestä tuli joku saamelaisten suohelupyhimys lappiin.
Ana joikhaa luostolla 4-tuulen lakki päässään, tennisukka vasemmassa jalassa ja muuten alasti, ihan helvetin känässä ja kokkailee pekonipastaa trangialla.
Ketä se johtaja johtaa jos kaikki alaiset on kilometritehtaalla?
Vierailija kirjoitti:
No nyt on viimeistään tyhmällekin selvää että rahan imuroimiseen räätälöityjä kuppausmekanismeja ne vain olivatkin.
On, mutta eihän tuo sitä tarkoita että rahan imurointi pitää lopettaa t. vasuri
Vierailija kirjoitti:
Ketä se johtaja johtaa jos kaikki alaiset on kilometritehtaalla?
Johtaja on vähemmistöjen ihmisoikeuksien ylin turvaaja.
Joku varmaan tässä ketjusta osaa kertoa, mikä tuo Soste on, mitä tkee?
Veronmaksajien rahojen käytössä pitää olla täydellinen läpinäkyvyys! Mahdollisesti voi kohtaamistyötä tekeville maan hiljaisille vapaahtoisille osoittaa jonkinlaista korvausta mutta emme tarvitse kovapalkkaisia suojatyöpaikkoja poliitikoille/järjestöjyrille.
Vierailija kirjoitti:
Joku varmaan tässä ketjusta osaa kertoa, mikä tuo Soste on, mitä tkee?
Mitä wikipediaa luin niin lyhyesti: se on Herra Isopomo kaikille sote-alan järjestöille. Eli jos kuulut vaikka johonkin syöpäsäätiöön niin samalla kuulut sosteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.
Ja mitähän hyötyä kansalaisilla on näistä yhdistyksistä ollut?
Aika paljonkin heille, joilla on vaikkapa jotain sairauksia. Nämä ovat niitä organisaatioita, jotka ovat päättäjille tuoneet tietoa vaikkapa tiettyä sairautta sairastavien ongelmista. Se loppuu nyt, mikä on varmaan kiva teletappipervon kaltaisille ministereille, joita ärsyttää se, että heidän paskasta päätöksenteostaan joku nostaa ikäviä asioita esille.
Nuo ovat vain lobbausjärjestöjä. Lobbauksella tahot ajavat omaa etuaan.
Päättäjät saavat tarvitsemansa tiedot sairauksista ja niiden vaikutuksista THL:ltä. Ei järjestöjä tarvita tuohon lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
MIELI ry:n puheenjohtaja on europarlamentaarikko Sirpa Pietikäinen.
Entä sitten? Siellä on myös se kovapalkkainen järjestöjohtaja olemassa.
Johtaja on välttämätön yhdistysten taloudelle, kukas muuten tukihakemukset tekisi. Hyvästä työstä kunnon palkka.