Moneen tuilla eläneeseen sote-yhdistykseen jää ainoastaan kovapalkkainen johtaja. Muiden palkkoihin ei riitä rahat! Mitä ajatuksia?
Kommentit (65)
Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.
Ja mitähän hyötyä kansalaisilla on näistä yhdistyksistä ollut?
Vierailija kirjoitti:
Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.
Vaativat asiantuntijat ovat tehneet tärkeää ja näkymätöntä työtä kulisseissa
Tämä olisi pitänyt tehdä jo vuonna 1990.
Järjestöjä tarvitaan, koska miten muuten saataisiin työllistettyä kaikki Suomen johtajat?
Persoonallisuushäiriöiset kun eivät voi olla kenenkään alaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.
Vaativat asiantuntijat ovat tehneet tärkeää ja näkymätöntä työtä kulisseissa
Työ on niin näkymätöntä ettei näy kenellekään
En ole ikinä kuulunut mihinkään järjestöön, en lahjoittanut rahaa minnekään. Verojen maksu on saanut riittää yhteiskunnan lukuisten ja monesti turhien toimintojen tukemiseen. Johtajia vartenhan järjestöt on tehty, ei niistä rivijäsen mitään ole koskaan saanut, ei ole tarkoituskaan.
Tämä nk. kolmas sektori kuvittelee omaavansa valtion virkamiesten irtisanomissuojan, koska saavat rahansa valtion kassasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.
Ja mitähän hyötyä kansalaisilla on näistä yhdistyksistä ollut?
Aika paljonkin heille, joilla on vaikkapa jotain sairauksia. Nämä ovat niitä organisaatioita, jotka ovat päättäjille tuoneet tietoa vaikkapa tiettyä sairautta sairastavien ongelmista. Se loppuu nyt, mikä on varmaan kiva teletappipervon kaltaisille ministereille, joita ärsyttää se, että heidän paskasta päätöksenteostaan joku nostaa ikäviä asioita esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.
Ja mitähän hyötyä kansalaisilla on näistä yhdistyksistä ollut?
Aika paljonkin heille, joilla on vaikkapa jotain sairauksia. Nämä ovat niitä organisaatioita, jotka ovat päättäjille tuoneet tietoa vaikkapa tiettyä sairautta sairastavien ongelmista. Se loppuu nyt, mikä on varmaan kiva teletappipervon kaltaisille ministereille, joita ärsyttää se, että heidän paskasta päätöksenteostaan joku nostaa ikäviä asioita esille.
Varmasti joku muukin tiedotuskanava löytyy kuin veronmaksajille 1-2 miljoonaa euroa vuodessa maksava identiteettiyhdistys kovapalkkaisine työntekijöineen.
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän jokaisessa organisaatiossa on joku joka on vastuussa toiminnasta eli ns. johtaja. Jos johtaja jää yksin organisaatioon, niin sitten hän vastaa myös kaikesta muusta toiminnasta - mitä nyt yksi ihminen pystyy tekemään.
Eikös nämä pomot ole yleensä entisiä poliitikkoja? Suojatyöpaikat jäävät.
Johtajathan on todettu täällä olevan tuhat, jopa miljardeja kertaa tuottavampia työntekijöitä kuin muut, joten aivan loogista.
MIELI ry:n puheenjohtaja on europarlamentaarikko Sirpa Pietikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Johtajathan on todettu täällä olevan tuhat, jopa miljardeja kertaa tuottavampia työntekijöitä kuin muut, joten aivan loogista.
Miten eivät sitten osaa johtaa ja saada toimintaa järkeväksi?
Pelastakaa lapset Rydmanilta ry...
Pikkuknääpiö leikkii isoa poikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.
Ja mitähän hyötyä kansalaisilla on näistä yhdistyksistä ollut?
Aika paljonkin heille, joilla on vaikkapa jotain sairauksia. Nämä ovat niitä organisaatioita, jotka ovat päättäjille tuoneet tietoa vaikkapa tiettyä sairautta sairastavien ongelmista. Se loppuu nyt, mikä on varmaan kiva teletappipervon kaltaisille ministereille, joita ärsyttää se, että heidän paskasta päätöksenteostaan joku nostaa ikäviä asioita esille.
Varmasti joku muukin tiedotuskanava löytyy kuin veronmaksajille 1-2 miljoonaa euroa vuodessa maksava identiteettiyhdistys kovapalkkaisine työntekijöineen.
Jaaha ja mikäs idioottivajakki se sieltä lehahti ulisemaan. Ja mikähän se "jokin muukin tiedotuskanava" mahtaa olla?
Ei mitään muuta ole todellisuudessa olemassakaan. Mikä tietäisit sinäkin, jos et olisi niin pohjattoman tyhmä.
Miks ihmeessä järjestöjohtajilla ei oo 50 000e/v palkkakatto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän kokkarit ja persut halusi ja tavoitteli. Kansalaisilta pois kaikki hyöty mitä yhdistyksistä on heille ollut.
Ja mitähän hyötyä kansalaisilla on näistä yhdistyksistä ollut?
Aika paljonkin heille, joilla on vaikkapa jotain sairauksia. Nämä ovat niitä organisaatioita, jotka ovat päättäjille tuoneet tietoa vaikkapa tiettyä sairautta sairastavien ongelmista. Se loppuu nyt, mikä on varmaan kiva teletappipervon kaltaisille ministereille, joita ärsyttää se, että heidän paskasta päätöksenteostaan joku nostaa ikäviä asioita esille.
Höpö höpö
Että Kekkonen oli oikeassa siinä, että Kokoomus tuhoaa Suomen. Venäjän on varsin helppo vallata maa, jota ei kannata puolustaa. Mitä tekee aseilla, joita kukaan ei halua käyttää, kuin korkeintaan omaa hallintoa vastaan.
Yleensähän jokaisessa organisaatiossa on joku joka on vastuussa toiminnasta eli ns. johtaja. Jos johtaja jää yksin organisaatioon, niin sitten hän vastaa myös kaikesta muusta toiminnasta - mitä nyt yksi ihminen pystyy tekemään.