Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan tätä kuumuutta

Vierailija
21.06.2026 |

Varmaan aivan jäätävän lapsellinen aloitus, mutta sainpahan sanottua. Muuten tämän kestäisi, mutta taaperon kanssa pitäisi tehdä muutakin kuin töröttää sisällä. 

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuumuus haittaa niin laittakaa se ilmastointilaite päälle !

Ei se ole vaikeaa .

Ilmaston käyttäminen on kuin käänteistä housuunkusemista pakkasella. Jos kaikki käyttää ilmastointia, se vain kiihdyttää ilmastonmuutosta ja nostaa lämpötiloja edelleen.

Vierailija
62/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitte heränneet aikaisin ja käyneet heti ulkona. Minä heräsin neljältä.

Se ei muuta yhtään mitään vaikka kävisin miten aamusta ulkona sen tunnin lenkin tekemässä lapsen kanssa rattailla. Se ihme päänsärky ja väsymys tulee silti. Ja mä herään aamusta siinä 5-6. Eikä jalat jaksa jokapäiväistä lenkkeilyä, tulee rasitusvammoja. 

 

Illalla ollaan sitten hiekkalaatikolla, mutta on sekin paskaa kyllä kuumalla ja lapsen takia on oltava. Ei kyllä sovi nämä lappalaiset geenit tänne....ap

Rasitusvammoja? Lappalaisilla geeneillä? :D Kannattais ehkä totutella siihen lenkkeilyyn jos et halua olla ihan liikuntakyvytön vanhempana. 

Mäkin käyn juoksemassa joka aamu 5km. Eipä tunnu helteet enää sen jälkeen.

Mä kävin 20 vuotta juoksemassa lähes päivittäin. Nivelet ei kestä sitä enää. Vaihdoin kävelyyn ja sen jaksan juuri ja juuri. En ole todellakaan ainoa suvussa jolta on loppuneet juoksulenkit. On paljon hyödyllisempiäkin tapoja myös liikkua, mutta taaperon kanssa ne eivät juuri nyt onnistu. Lihaskunto on myös hyvä ja lihaskuntoharjoittelu onkin vanhemmiten paljon tärkeämpää kuin juoksu. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta se reilu ylipaino pois niin lämpö ei tunnu niin tukalalta. Läski ja ihra kun on todella hyviä eristeitä lukitsemaan lämmön kehoon sisälle

Voiko joku nyt jo vihdoin kertoa tän maagisen painorajan kun pystyy nauttimaan helteistä? 

45kg

Enpä kyllä pitänyt sen enempää helteistä 45 kiloisena kuin nyt 10 kiloa painavampanakaan. 

Vierailija
64/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan hiivaiset tummelit painavat menemään kylilllä ihrat tursuten, mukava katsella!

Vierailija
65/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta se reilu ylipaino pois niin lämpö ei tunnu niin tukalalta. Läski ja ihra kun on todella hyviä eristeitä lukitsemaan lämmön kehoon sisälle

Ei ole reilua ylipainoa. En mä ole koskaan tykännyt kuumasta, en edes silloin nuorena kun kävin juoksemassa lenkkejä helteellä (29 astetta parhaimmillaan). ap

Vierailija
66/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Korjaispa Piru nuo helteiden ihailijat kun nuo niin kuumasta tykkäävät... Ja laittais ne venytyspenkkiin piinattaviksi niin oppisivat miltä helle nivelissä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuumuus haittaa niin laittakaa se ilmastointilaite päälle !

Ei se ole vaikeaa .

Mite hoituu ulkotöissä?

ainiin mut hellehullu ei töissä käy.

Vierailija
68/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Korjaispa Piru nuo helteiden ihailijat kun nuo niin kuumasta tykkäävät... Ja laittais ne venytyspenkkiin piinattaviksi niin oppisivat miltä helle nivelissä tuntuu.

Lähen ranskaa siellä on ihana helle +40 täällä ei enää jaksa palella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kuumuus? Nyt on 19 astetta lämmintä ja melko kova tuuli. Eilen oli lämpimämpi, mutta se oli vain yksi päivä, nyt on luvattu seuraavat 10 päivää 15-21 astetta. Keskiviikkonakin pelkkää aurinkoa ja silti vain 15 astetta, todella oudon kylmää vuodenaikaan nähden.

Vierailija
70/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa heikko aines pas ka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kuumuus? Nyt on 19 astetta lämmintä ja melko kova tuuli. Eilen oli lämpimämpi, mutta se oli vain yksi päivä, nyt on luvattu seuraavat 10 päivää 15-21 astetta. Keskiviikkonakin pelkkää aurinkoa ja silti vain 15 astetta, todella oudon kylmää vuodenaikaan nähden.

Ai teilläkö on +19 ni kaikilla muillakin?

ei sulla paljoon järkipäätä pakota.

+26 lappeenranta nyt eli 17.45

Vierailija
72/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistakaa heikko aines pas ka!

Imemunaahellehullu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan tänne Kainuun korkeudelle ole se kuumuus yltänyt. Torstain ylimmät lämpötilat taisi olla +12 tuntumassa. Lauantaina ja tänään päästiin sentään hieman yli 20 asteen. Hellepäiviä tähän mennessä 0kpl.

Vierailija
74/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo ihmeellisen turhaa valitusta. Olen samaa mieltä. Yksi ainoa päivä vasta ollut vähän lämpimämpää. Vain vähän lämpimämpää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On joo ihmeellisen turhaa valitusta. Olen samaa mieltä. Yksi ainoa päivä vasta ollut vähän lämpimämpää. Vain vähän lämpimämpää. 

Toibrn päivä nyt putkeen hellettä ja sitten ensi viikon arkipäivät inhimillisempiä, minkä jälkeen tulossa armottomampi helle. 

Vierailija
76/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On joo ihmeellisen turhaa valitusta. Olen samaa mieltä. Yksi ainoa päivä vasta ollut vähän lämpimämpää. Vain vähän lämpimämpää. 

Kokeile samaa taaperon kanssa. ap

Vierailija
77/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On joo ihmeellisen turhaa valitusta. Olen samaa mieltä. Yksi ainoa päivä vasta ollut vähän lämpimämpää. Vain vähän lämpimämpää. 

Kokeile samaa taaperon kanssa. ap

Turpakiinni nyt apina.

Vierailija
78/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo ihmeellisen turhaa valitusta. Olen samaa mieltä. Yksi ainoa päivä vasta ollut vähän lämpimämpää. Vain vähän lämpimämpää. 

Kokeile samaa taaperon kanssa. ap

 

??

Mitäs erikoista teidän taaperoissa on??

Kun meidän lapset olivat 1-13v reissattiin joka vuosi etelään kuukaudeksi autolla halki Euroopan. 

Vierailija
79/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmastopakolaisuus on jo lähitulevaisuutta. Suomi saa osansa.

Suomi ottaa osansa.

Vierailija
80/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta se reilu ylipaino pois niin lämpö ei tunnu niin tukalalta. Läski ja ihra kun on todella hyviä eristeitä lukitsemaan lämmön kehoon sisälle

Ei ole reilua ylipainoa. En mä ole koskaan tykännyt kuumasta, en edes silloin nuorena kun kävin juoksemassa lenkkejä helteellä (29 astetta parhaimmillaan). ap

Paljonko asteita Ap nyt ollut, kun avasit ketjun?