Vihaan tätä kuumuutta
Varmaan aivan jäätävän lapsellinen aloitus, mutta sainpahan sanottua. Muuten tämän kestäisi, mutta taaperon kanssa pitäisi tehdä muutakin kuin töröttää sisällä.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitte heränneet aikaisin ja käyneet heti ulkona. Minä heräsin neljältä.
Se ei muuta yhtään mitään vaikka kävisin miten aamusta ulkona sen tunnin lenkin tekemässä lapsen kanssa rattailla. Se ihme päänsärky ja väsymys tulee silti. Ja mä herään aamusta siinä 5-6. Eikä jalat jaksa jokapäiväistä lenkkeilyä, tulee rasitusvammoja.
Illalla ollaan sitten hiekkalaatikolla, mutta on sekin paskaa kyllä kuumalla ja lapsen takia on oltava. Ei kyllä sovi nämä lappalaiset geenit tänne....ap
Rasitusvammoja? Lappalaisilla geeneillä? :D Kannattais ehkä totutella siihen lenkkeilyyn jos et halua olla ihan liikuntakyvytön vanhempana.
Mäkin käyn juoksemassa joka aamu 5km. Eipä tunnu helteet enää sen jälkeen.
Mä kävin 20 vuotta juoksemassa lähes päivittäin. Nivelet ei kestä sitä enää. Vaihdoin kävelyyn ja sen jaksan juuri ja juuri. En ole todellakaan ainoa suvussa jolta on loppuneet juoksulenkit. On paljon hyödyllisempiäkin tapoja myös liikkua, mutta taaperon kanssa ne eivät juuri nyt onnistu. Lihaskunto on myös hyvä ja lihaskuntoharjoittelu onkin vanhemmiten paljon tärkeämpää kuin juoksu. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta se reilu ylipaino pois niin lämpö ei tunnu niin tukalalta. Läski ja ihra kun on todella hyviä eristeitä lukitsemaan lämmön kehoon sisälle
Voiko joku nyt jo vihdoin kertoa tän maagisen painorajan kun pystyy nauttimaan helteistä?
45kg
Enpä kyllä pitänyt sen enempää helteistä 45 kiloisena kuin nyt 10 kiloa painavampanakaan.
Palstan hiivaiset tummelit painavat menemään kylilllä ihrat tursuten, mukava katsella!
Vierailija kirjoitti:
Laihduta se reilu ylipaino pois niin lämpö ei tunnu niin tukalalta. Läski ja ihra kun on todella hyviä eristeitä lukitsemaan lämmön kehoon sisälle
Ei ole reilua ylipainoa. En mä ole koskaan tykännyt kuumasta, en edes silloin nuorena kun kävin juoksemassa lenkkejä helteellä (29 astetta parhaimmillaan). ap
Sama juttu. Korjaispa Piru nuo helteiden ihailijat kun nuo niin kuumasta tykkäävät... Ja laittais ne venytyspenkkiin piinattaviksi niin oppisivat miltä helle nivelissä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Jos kuumuus haittaa niin laittakaa se ilmastointilaite päälle !
Ei se ole vaikeaa .
Mite hoituu ulkotöissä?
ainiin mut hellehullu ei töissä käy.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Korjaispa Piru nuo helteiden ihailijat kun nuo niin kuumasta tykkäävät... Ja laittais ne venytyspenkkiin piinattaviksi niin oppisivat miltä helle nivelissä tuntuu.
Lähen ranskaa siellä on ihana helle +40 täällä ei enää jaksa palella.
Mikä kuumuus? Nyt on 19 astetta lämmintä ja melko kova tuuli. Eilen oli lämpimämpi, mutta se oli vain yksi päivä, nyt on luvattu seuraavat 10 päivää 15-21 astetta. Keskiviikkonakin pelkkää aurinkoa ja silti vain 15 astetta, todella oudon kylmää vuodenaikaan nähden.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kuumuus? Nyt on 19 astetta lämmintä ja melko kova tuuli. Eilen oli lämpimämpi, mutta se oli vain yksi päivä, nyt on luvattu seuraavat 10 päivää 15-21 astetta. Keskiviikkonakin pelkkää aurinkoa ja silti vain 15 astetta, todella oudon kylmää vuodenaikaan nähden.
Ai teilläkö on +19 ni kaikilla muillakin?
ei sulla paljoon järkipäätä pakota.
+26 lappeenranta nyt eli 17.45
Vierailija kirjoitti:
Haistakaa heikko aines pas ka!
Imemunaahellehullu.
Ei ainakaan tänne Kainuun korkeudelle ole se kuumuus yltänyt. Torstain ylimmät lämpötilat taisi olla +12 tuntumassa. Lauantaina ja tänään päästiin sentään hieman yli 20 asteen. Hellepäiviä tähän mennessä 0kpl.
On joo ihmeellisen turhaa valitusta. Olen samaa mieltä. Yksi ainoa päivä vasta ollut vähän lämpimämpää. Vain vähän lämpimämpää.
Vierailija kirjoitti:
On joo ihmeellisen turhaa valitusta. Olen samaa mieltä. Yksi ainoa päivä vasta ollut vähän lämpimämpää. Vain vähän lämpimämpää.
Toibrn päivä nyt putkeen hellettä ja sitten ensi viikon arkipäivät inhimillisempiä, minkä jälkeen tulossa armottomampi helle.
Vierailija kirjoitti:
On joo ihmeellisen turhaa valitusta. Olen samaa mieltä. Yksi ainoa päivä vasta ollut vähän lämpimämpää. Vain vähän lämpimämpää.
Kokeile samaa taaperon kanssa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On joo ihmeellisen turhaa valitusta. Olen samaa mieltä. Yksi ainoa päivä vasta ollut vähän lämpimämpää. Vain vähän lämpimämpää.
Kokeile samaa taaperon kanssa. ap
Turpakiinni nyt apina.
On joo ihmeellisen turhaa valitusta. Olen samaa mieltä. Yksi ainoa päivä vasta ollut vähän lämpimämpää. Vain vähän lämpimämpää.
Kokeile samaa taaperon kanssa. ap
??
Mitäs erikoista teidän taaperoissa on??
Kun meidän lapset olivat 1-13v reissattiin joka vuosi etelään kuukaudeksi autolla halki Euroopan.
Vierailija kirjoitti:
Ilmastopakolaisuus on jo lähitulevaisuutta. Suomi saa osansa.
Suomi ottaa osansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta se reilu ylipaino pois niin lämpö ei tunnu niin tukalalta. Läski ja ihra kun on todella hyviä eristeitä lukitsemaan lämmön kehoon sisälle
Ei ole reilua ylipainoa. En mä ole koskaan tykännyt kuumasta, en edes silloin nuorena kun kävin juoksemassa lenkkejä helteellä (29 astetta parhaimmillaan). ap
Paljonko asteita Ap nyt ollut, kun avasit ketjun?
Ilmaston käyttäminen on kuin käänteistä housuunkusemista pakkasella. Jos kaikki käyttää ilmastointia, se vain kiihdyttää ilmastonmuutosta ja nostaa lämpötiloja edelleen.