Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään turhempaa keittiökonetta kuin vohvelirauta?

Vierailija
20.06.2026 |

Ei taida olla.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän vohvelirautaa parilana ja paistan sillä burgeripihvit, sekä paahdan sämpylät. Ostettu jo kasarilla ja vielä rokkaa täysillä, koska ne paistolevyt on valurautaa.

Vierailija
62/78 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, airfryer.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne kaikki oo. Sitä varten on vaimo joka hoitaa köökin ja muun kotitalouden.

Vierailija
64/78 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munankeitin. leipäkone ja voileipägrilli.

Vierailija
65/78 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole turhia kodinkoneita.

Käytetään kaikkia ahkerasti.

Munankeitintä väh 2 krt viikossa, airfryeriä lähes joka pv jne

Vierailija
66/78 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vohvelirauta ei ole turha, jos haluaa tehdä vohveleita. Me halutaan, joten ostettiin kirpparilta vohvelirauta edellisen, Länsi-Saksassa valmistetun tilalle. Tajusin vain sitten, että olisi pitänyt ostaa sellainen tuplavohvelirauta mieluummin. No, ehkä vastaan tulee jossain vaiheessa toinenkin. Meillä paistetaan lätyt tehokkaasti kahdella pannulla (yksi pikkulättypannu, yksi normaali pannu) sekä vohveliraudalla yhtä aikaa. Mutta jos haluaisi vain vohveleita, tulisi kyllä hidasta.

 

Mun kaveri otti käyttöön 2000-luvun alussa perheensä vanhan leipäkoneen ja ai vitsi hän teki sillä hyvää leipää. Kone vain meni sitten rikki, joten harrastus loppui.

Leipäkoneita myydään edelleen. Kannattaa tilata saksasta koska sieltä saa halvemmalla kotiovelle kuin täällä kaupan tiskiltä.

Erinomainen laite ja aina saa haluamaansa tuoretta leipää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/78 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. Yleiskone, airfryer, sauvasekoitin, blenderi, munankeitin, riisikeitin, leipäkone, vihannesleikkuri, mehulinko, salaattilinko, kasvikuivuri, SodaStream, kahvikoneet, jäätelökone, hattarakone, sitruspuserrin...

Vierailija
68/78 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskuporakone on kyllä aika turha. Hiton tehokas kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/78 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iskuporakone on kyllä aika turha. Hiton tehokas kyllä.

Kerrotko vielä millaisena keittiökoneena sitä käytät? Puurosi on sementtiä, pullasi kivikovia?

Vierailija
70/78 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iskuporakone on kyllä aika turha. Hiton tehokas kyllä.

Kerrotko vielä millaisena keittiökoneena sitä käytät? Puurosi on sementtiä, pullasi kivikovia?

Kookospähkinän avaamiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/78 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kodinkoneet on turhia. wolt-kuski tuo ruuan lämpinänä suoraan ovelle.

Ruuan voi syödä kertakäyttö välineillä ja astioilla niin ei tarvitse edes tiskata

ja veikkaan, että työpaikkakin on sinulle turha, kun sossu maksaa wolttiruuat

Vierailija
72/78 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt mä sitten olen päättänyt ostaa vohveliraudan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popcorn kone

Helpompi tehdä mikrossa 

Vierailija
74/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munanvatkain

Miks sä itseäs haukut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattarakone

Vierailija
76/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popcornkone

Vierailija
77/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Popcorn kone

Helpompi tehdä mikrossa 

Molemmissa tulee huonoja. Kattilassa tehdyt ovat parhaita.

Vierailija
78/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Popcorn kone

Helpompi tehdä mikrossa 

Molemmissa tulee huonoja. Kattilassa tehdyt ovat parhaita.

Voi olla, en ole ikinä kokeillut,  mutta mikrossa niitä on helpoin tehdä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän