Onko mitään turhempaa keittiökonetta kuin vohvelirauta?
Kommentit (78)
Eiköhän ne kaikki oo. Sitä varten on vaimo joka hoitaa köökin ja muun kotitalouden.
Munankeitin. leipäkone ja voileipägrilli.
Meillä ei ole turhia kodinkoneita.
Käytetään kaikkia ahkerasti.
Munankeitintä väh 2 krt viikossa, airfryeriä lähes joka pv jne
Vierailija kirjoitti:
Vohvelirauta ei ole turha, jos haluaa tehdä vohveleita. Me halutaan, joten ostettiin kirpparilta vohvelirauta edellisen, Länsi-Saksassa valmistetun tilalle. Tajusin vain sitten, että olisi pitänyt ostaa sellainen tuplavohvelirauta mieluummin. No, ehkä vastaan tulee jossain vaiheessa toinenkin. Meillä paistetaan lätyt tehokkaasti kahdella pannulla (yksi pikkulättypannu, yksi normaali pannu) sekä vohveliraudalla yhtä aikaa. Mutta jos haluaisi vain vohveleita, tulisi kyllä hidasta.
Mun kaveri otti käyttöön 2000-luvun alussa perheensä vanhan leipäkoneen ja ai vitsi hän teki sillä hyvää leipää. Kone vain meni sitten rikki, joten harrastus loppui.
Leipäkoneita myydään edelleen. Kannattaa tilata saksasta koska sieltä saa halvemmalla kotiovelle kuin täällä kaupan tiskiltä.
Erinomainen laite ja aina saa haluamaansa tuoretta leipää.
On kyllä. Yleiskone, airfryer, sauvasekoitin, blenderi, munankeitin, riisikeitin, leipäkone, vihannesleikkuri, mehulinko, salaattilinko, kasvikuivuri, SodaStream, kahvikoneet, jäätelökone, hattarakone, sitruspuserrin...
Iskuporakone on kyllä aika turha. Hiton tehokas kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Iskuporakone on kyllä aika turha. Hiton tehokas kyllä.
Kerrotko vielä millaisena keittiökoneena sitä käytät? Puurosi on sementtiä, pullasi kivikovia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iskuporakone on kyllä aika turha. Hiton tehokas kyllä.
Kerrotko vielä millaisena keittiökoneena sitä käytät? Puurosi on sementtiä, pullasi kivikovia?
Kookospähkinän avaamiseen
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kodinkoneet on turhia. wolt-kuski tuo ruuan lämpinänä suoraan ovelle.
Ruuan voi syödä kertakäyttö välineillä ja astioilla niin ei tarvitse edes tiskata
ja veikkaan, että työpaikkakin on sinulle turha, kun sossu maksaa wolttiruuat
No niin, nyt mä sitten olen päättänyt ostaa vohveliraudan!
Popcorn kone
Helpompi tehdä mikrossa
Vierailija kirjoitti:
Munanvatkain
Miks sä itseäs haukut?
Vierailija kirjoitti:
Popcorn kone
Helpompi tehdä mikrossa
Molemmissa tulee huonoja. Kattilassa tehdyt ovat parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Popcorn kone
Helpompi tehdä mikrossa
Molemmissa tulee huonoja. Kattilassa tehdyt ovat parhaita.
Voi olla, en ole ikinä kokeillut, mutta mikrossa niitä on helpoin tehdä
Minä käytän vohvelirautaa parilana ja paistan sillä burgeripihvit, sekä paahdan sämpylät. Ostettu jo kasarilla ja vielä rokkaa täysillä, koska ne paistolevyt on valurautaa.