Onko mitään turhempaa keittiökonetta kuin vohvelirauta?
Kommentit (44)
No ei ole turha niille, jotka tykkää vohveleista.
Ja mulla taas on vohvelirauta, mutta ei esim.vedenkeitintä tai mikrouunia😌
Muistan kun meille tuli vohvelirauta -84, mutta se taisi kestää vain pari vuotta.
M48
Mulla on isokokoinen vohvelirauta ja lämmitän usein siinä paninit. Ensin 30s mikrossa että vähän pehmenee ja sitten rapeaksi vohveliraudalla. Tulee tosi hyviä. Siinähän voi tehdä vaikka mitä. Myös pakasteranskalaisia
Olen ajatellut ostaa vohveliraudan, kun lapset tykkäävät vohveleista.
Vohvelirauta on aika helppo käyttää. Turhempi on monitoimikone. Sitä ei jaksa ikinä kasata nopeaa hommaa varten. Iso ja vie paljon tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Shamppanjavispilä.
Ettehän te köyhät mitään sellaisella tee. Meillä mies on DI, joten ei ole ollenkaan turha kapistus ;)
Vierailija kirjoitti:
Munankeitin = turha.
Meillä on munankeitin ahkerasti käytössä. Jo kolmas munankeitin menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Esim. maidonvaahdotin.
Ja oliivin kiven poistaja.
Oliivinkiven poistaja on hyvin monikäyttöinen kapine, sillä saa kivet pois kirsikoistakin jos tarvitsee niitä kakkuun tai antaa pikkulapsille.
Parsa-aikaan laitan sen oliivinkivenpoistoraudan paistinkasariin ja parsat päälle niin että parsan tyvi on vedessä mutta pää pinnan yläpuolella.
Oliiveistakin saa kivet pois kivasti, mikä on hampaiden kannalta mukavaa jos oliivit tulevat ruokaan eikä erikseen naposteltaviksi. 🙂
Airfryer, kahvinkeitin, mikro... niillä en tee mitään, mutta vohvelirauta on osoittautunut todella monipuoliseksi. Siinä paistuu juustovoileivät, panini, vohvelit, potut ja jauhelihapihvitkin...
Leipäkone on turha. Paistan leivät ja sämpylät uunissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Esim. maidonvaahdotin.
Ja oliivin kiven poistaja.
Oliivinkiven poistaja on hyvin monikäyttöinen kapine, sillä saa kivet pois kirsikoistakin jos tarvitsee niitä kakkuun tai antaa pikkulapsille.
Parsa-aikaan laitan sen oliivinkivenpoistoraudan paistinkasariin ja parsat päälle niin että parsan tyvi on vedessä mutta pää pinnan yläpuolella.
Oliiveistakin saa kivet pois kivasti, mikä on hampaiden kannalta mukavaa jos oliivit tulevat ruokaan eikä erikseen naposteltaviksi. 🙂
Mä teen parsani(kin) airfryerissa. Ei ole turhake sekään :D 5 min ja rapeaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten teet vohveleita ilman vohvelirautaa?
Ilman vohveleitakin pärjää elämässä. TAi mä olen pärjännyt 54 vuotta. Kerran Lintsillä söin, ihan ok, mutten mä sen kokemuksen pohjalta rautaa ole tarvinnut. :)
Vierailija kirjoitti:
Munankeitin = turha.
Mä sanoin: beibi mul on munankeitin
Ja se munat kuumentaa, niin nopeasti
Että valmiita ne on ennen kuin huomaatkaan
🎵🎶
Kaikki kodinkoneet on turhia. wolt-kuski tuo ruuan lämpinänä suoraan ovelle.
Ruuan voi syödä kertakäyttö välineillä ja astioilla niin ei tarvitse edes tiskata
Vierailija kirjoitti:
Munankeitin = turha.
Nii onkii....keitä kattilassa niin kuin muutkin!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kodinkoneet on turhia. wolt-kuski tuo ruuan lämpinänä suoraan ovelle.
Ruuan voi syödä kertakäyttö välineillä ja astioilla niin ei tarvitse edes tiskata
Tätä minäkin. Heitin juuri lieden metallinkiertätykseen.
Olen vapaa!
Vierailija kirjoitti:
Akka on turhin keittiökone.
Ja kallein!
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä tykkään jäätelökoneestani ja sillä saa tehtyä kerralla noin litran jäätelöä. Hidasta toki ja aineksiin menee rahaa, mutta silti.
Hyödyttömistä härpäkkeistä tulee mieleen sähköinen teepussin puristin. Sellaisia myytiin noin kymmenen vuotta sitten.
Täh? En oo koskaan nähnytkään...tarttee varmaan googeloida! Löysin, miksi tuollainen on olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shamppanjavispilä.
Ettehän te köyhät mitään sellaisella tee. Meillä mies on DI, joten ei ole ollenkaan turha kapistus ;)
Ai että ukkos on DI, ja mitäs se sun mielestäs takaa?
No kyllä varmaan kannattaa pohtia tuota! Kyllä totisesti kannattaa!