Onko Wille Rydmanilla esittää minkäänlaisia todisteita "poliittisten suojatyöpaikkojen" olemassaolosta?
Kummasti näitä väitteitä aina heitellään, mutta minkäänlaista konkreettista katetta niille ei koskaan anneta.
"Musta nyt vaan tuntuu tältä" ei taida ihan riittää todisteeksi.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen aamussa olivat kuluneella viikolla yhteishaastattelussa Krista Kiuru, Joakim Wigelius ja Päivi Räsänen. Myös Räsänen kommentoi näitä poliittisia suojatyöpaikkoja ja tietää toki mistä puhuu, onhan hän ollut politiikassa kauemmin kuin suurimmalla osalla tämän ketjun kirjoittajista on ikävuosia.
Niin - Päivihän on hallituksessa ollut jakamassa "joululahjarahoja" aviomiehensä yhdistyksille - vastoin virkamiesten esityksiä, kuten Poutalakin. Räsäskä tietää siis paljonkin järjestöjen suhmuroinnista veronmaksajien rahoilla.
Persussuomalaiset haluaa lopettaa eduskunnan joululahjarahat https://yle.fi/a/74-20176368
Et varmaankaan vastusta?PS:hä nimenomaan vastustaa joululahjarahoista luopumista. Kaikki edut kyllä kahmitaan itselle, mutta siltä jolla on jo valmiiksi kaikkein vähiten onkin yhtäkkiä vain "pakko" leikata lisää... eivät raukat ymmärrä mihin tällainen typeryys vielä johtaa...
Riikka Purrahan on ehdotellut koko eduskunnan joululahjarahaston lopettamista yhtenä valtiontalouden sopeuttamiskeinona.
Voihan sitä populisti ehdotella, mutta poistettu niitä ei ole!
Tässä esimerkki. 17 ihmisen työllistämiseksi luotiin kallis koneisto suojatyöpaikkoineen.
https://www.iltalehti.fi/talous/a/98e03d3b-f47a-43f5-822b-80d5f7b4800b
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taannoisessa a-studiossa toimittaja ja Sofia Virta yrittivät kymmeneen kertaan tivata Rydmanilta konkreettista esimerkkiä tällaisille väitteilleen. Ei tullut yhden ainoaa.
"Toimittaja voi itse etsiä esimerkit" taisi Wille vielä perään heittää...
Ja tällainen uppoaa Rydmania äänestäviin persuidiootteihin, joille tärkeintä ei ole oman elämän laatu, planeetan hyvinvointi tai yhteiskunnan turvallisuus vaan se, että voi vot tuilla toisille.
Nimenomaan persujen OMA hyvinvointi kohenee kun saa vt tuilla toisille.
Niin joo, surkimuksilla se on noin. Unohdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen aamussa olivat kuluneella viikolla yhteishaastattelussa Krista Kiuru, Joakim Wigelius ja Päivi Räsänen. Myös Räsänen kommentoi näitä poliittisia suojatyöpaikkoja ja tietää toki mistä puhuu, onhan hän ollut politiikassa kauemmin kuin suurimmalla osalla tämän ketjun kirjoittajista on ikävuosia.
Niin - Päivihän on hallituksessa ollut jakamassa "joululahjarahoja" aviomiehensä yhdistyksille - vastoin virkamiesten esityksiä, kuten Poutalakin. Räsäskä tietää siis paljonkin järjestöjen suhmuroinnista veronmaksajien rahoilla.
Persussuomalaiset haluaa lopettaa eduskunnan joululahjarahat https://yle.fi/a/74-20176368
Et varmaankaan vastusta?
Persut on hallituksessa eivätkä ole lopettaneet joululahjarahoja vaan jakaneet rahoja sukulaisilleen ja tuttavilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen aamussa olivat kuluneella viikolla yhteishaastattelussa Krista Kiuru, Joakim Wigelius ja Päivi Räsänen. Myös Räsänen kommentoi näitä poliittisia suojatyöpaikkoja ja tietää toki mistä puhuu, onhan hän ollut politiikassa kauemmin kuin suurimmalla osalla tämän ketjun kirjoittajista on ikävuosia.
Niin - Päivihän on hallituksessa ollut jakamassa "joululahjarahoja" aviomiehensä yhdistyksille - vastoin virkamiesten esityksiä, kuten Poutalakin. Räsäskä tietää siis paljonkin järjestöjen suhmuroinnista veronmaksajien rahoilla.
Persussuomalaiset haluaa lopettaa eduskunnan joululahjarahat https://yle.fi/a/74-20176368
Et varmaankaan vastusta?PS:hä nimenomaan vastustaa joululahjarahoista luopumista. Kaikki edut kyllä kahmitaan itselle, mutta siltä jolla on jo valmiiksi kaikkein vähiten onkin yhtäkkiä vain "pakko" leikata lisää... eivät raukat ymmärrä mihin tällainen typeryys vielä johtaa...
Mikä halvatun tollo sinäkin olet? Ps on ainoa, joka on valmis näistä rahoista luopumaan. Muut vastustavat verissä päin. Etkö osaa lukea, vai etkö vain ymmärrä lukemaasi? eri
Persut on jakaneet yhdessä muiden hallituspuolueiden aikana 150 miljoonaa euroa joululahjarahoja omiin harrastuksiin, sukulaisille ja tuttaville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen aamussa olivat kuluneella viikolla yhteishaastattelussa Krista Kiuru, Joakim Wigelius ja Päivi Räsänen. Myös Räsänen kommentoi näitä poliittisia suojatyöpaikkoja ja tietää toki mistä puhuu, onhan hän ollut politiikassa kauemmin kuin suurimmalla osalla tämän ketjun kirjoittajista on ikävuosia.
Niin - Päivihän on hallituksessa ollut jakamassa "joululahjarahoja" aviomiehensä yhdistyksille - vastoin virkamiesten esityksiä, kuten Poutalakin. Räsäskä tietää siis paljonkin järjestöjen suhmuroinnista veronmaksajien rahoilla.
Persussuomalaiset haluaa lopettaa eduskunnan joululahjarahat https://yle.fi/a/74-20176368
Et varmaankaan vastusta?PS:hä nimenomaan vastustaa joululahjarahoista luopumista. Kaikki edut kyllä kahmitaan itselle, mutta siltä jolla on jo valmiiksi kaikkein vähiten onkin yhtäkkiä vain "pakko" leikata lisää... eivät raukat ymmärrä mihin tällainen typeryys vielä johtaa...
Mikä halvatun tollo sinäkin olet? Ps on ainoa, joka on valmis näistä rahoista luopumaan. Muut vastustavat verissä päin. Etkö osaa lukea, vai etkö vain ymmärrä lukemaasi? eri
Mutta niin vain se raha kelpasi ministerin mökkitiehen ja kaverin ampumarataa. Ainoa tollo olet sinä, johon persujen valheet vielä uppoaa.
Vierailija kirjoitti:
Persut on jakaneet yhdessä muiden hallituspuolueiden aikana 150 miljoonaa euroa joululahjarahoja omiin harrastuksiin, sukulaisille ja tuttaville.
Entä mihin muut puolueet ne ovat jakaneet? Onko heidän kohteensa moraalisesti oikeampia? Persujen rahaa meni mm. Suomalaisuuden liitolle, jonka valtionavustukset lopetettiin RKP:n vaatimuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut on jakaneet yhdessä muiden hallituspuolueiden aikana 150 miljoonaa euroa joululahjarahoja omiin harrastuksiin, sukulaisille ja tuttaville.
Entä mihin muut puolueet ne ovat jakaneet? Onko heidän kohteensa moraalisesti oikeampia? Persujen rahaa meni mm. Suomalaisuuden liitolle, jonka valtionavustukset lopetettiin RKP:n vaatimuksesta.
eikö persut ajaneet sen ensitöikseen alas
Vierailija kirjoitti:
Sveitsi reilu 9 miljoonaa ihmistä ja 65000 veroista palkan nostavia
Suomi reilu 5,5 ihmistä ja 665000 veroista palkan nostavia
Näin! Ja kun vaan tajuaisivat siirtyä yksityispuolelle heidänkin palkat nousisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut on jakaneet yhdessä muiden hallituspuolueiden aikana 150 miljoonaa euroa joululahjarahoja omiin harrastuksiin, sukulaisille ja tuttaville.
Entä mihin muut puolueet ne ovat jakaneet? Onko heidän kohteensa moraalisesti oikeampia? Persujen rahaa meni mm. Suomalaisuuden liitolle, jonka valtionavustukset lopetettiin RKP:n vaatimuksesta.
Suomalaisuuden liitto on täynnä toistensa selkiä peseviä turhakkeita, jotka voivat hyvin kokoustaa ilman julkista rahaa.
Ehkäpä Iltalehden artikkelin perusteella Virrallekin selviää nyt yksi järjestöjen järjestö, vaikka hän ei Stean virallisia sivuja osannutkaan lukea.. Järjestöjen järjestö Soste nimittäin aloittaa muutosneuvottelut, joissa voidaan irtisanoa 29 työntekijää.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/68928d2d-50a9-44ca-af20-10527b04c…
Tosin tehdäänhän järjestöjen järjestöissä tavallaan kohtaavaa työtä, kun Sosten työntekijät istuvat kahvilla ja konjakilla tai päivällisellä poliitikkojen kanssa.
Niiden olemassaolo itsessään on todiste. Tuskin missään muualla maailmassa järjestöt saavat mellastaa niin vapaasti lakien ulottumattomissa kuin Suomessa.
Nimenomaan persujen OMA hyvinvointi kohenee kun saa vt tuilla toisille.