Lue keskustelun säännöt.
Oletko koskaan käynyt Kannonkoskella?
Kommentit (8)
Onko tämä se missä on Piispalan leirikeskus? Tykkäsin. Luonto ihana. Hyvä ruoka.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole käynnyt siellä, mutta mitä pidät Jäminkikoski buukista?
Pojan lätkähommissa käytiin monta kertaa Piispalassa. Kiva paikka ja hyvää ruokaa.
Noin 40v sitten istuin auton takapenkillä tovin Kannonkoskella. Ei juuri muistikuvia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi kiinnostamaan mikä tai mitä siellä on?
tunnettu tukkisaksistansa...eiku solihi Konnevesi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siitä on noin 30 vuotta kun pari kertaa olen käynyt. Sellainen viihtyisä maalaispaikkakunta oli ainakin tuolloin kesällä.
En ole käynyt, mutta tiesitkö sinä, että Saarijärven koivut kasvaa juuresta niverään, juuresta niverään.
Nyt alkoi kiinnostamaan mikä tai mitä siellä on?