Lue keskustelun säännöt.
Naapuri ajaa jatkuvasti autonsa meidän parkkipaikalle
16.06.2026 |
Koska tietää ettei meillä ole autoa. Olemme sanoneet että hänellä ei ole oikeutta ajaa siihen mutta ei usko, nauraen sanoo vaan että ette te sitä tarvitse. (Tarvitaan)
Mikö saa ihmisen tekemään tällaista?
No mies ja kaverinsa kävivät viime viikonloppuna kippaamassa auton katolleen että vanhempani saivat ajettua autonsa eilen parkkiin kun tulevat juhannuksena meille. Tänään on ovikello soinut tunnin välein, kielsin vanhempia avaamasta ovea ja sanoin että jos ei lopu niin soitetaan poliisit
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Laita nastoja. Heitä kananmunia yms. niiden auton ikkunoihin.