Voin kertoa jo nyt, että lasissa on Jussina valkkaria
On ostettukin jo.
Mitä teillä on Jussina lasissa ja onko juomat jo hankittu?
Kommentit (7)
Vichyä kaappi täys, en huoli pienintäkään krapulaa...enää.
Kuoharia tai vichyä. Minulle ei ole tärkeää juoda juhannuksena. Mökillä ollaan perheen kanssa. Juon ystävien seurassa juoman tai kaksi muulloin.
Vierailija kirjoitti:
Uusia mandariini lonkeroita testataan.
Oli ihan hyvää. Maistuisi oikein kylmänä ulkona auringonpaisteessa.
Parhaillaan nautiskelen Lidlin maksuhäiriö-olutta eli sitä punaista halvinta. Kelpaa se näinkin!
Olisin halunnut ostaa Hesarin kehumaa roseeta, mutta se oli loppu Alkosta. Ostin Pirkko roseviiniä sen sijaan. Sitä ei moittia, se oli yllättävä löytö. Eikä pahvipakkaukset kilise laukussa!
Uusia mandariini lonkeroita testataan.