Lue keskustelun säännöt.
Mitä kieliä puhutte?
13.06.2026 |
Itse lähes natiivitasolla englantia ja saksaa.
Kohtuullisen hyvin espanjaa, thaita ja ruotsia.
Ja tietysti huonoa suomea.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Finglishiä osaan hyvin. Hoitelen keissejä. Joskus triggeröidyn, mutta ignooraan most of case. Juu sii