Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun päivä meni näin. Mitä mieltä?

Vierailija
10.06.2026 |

Päivän kulku: Heräsin. Kävin paskalla. Menin keittämään kahvia. Huomasin että kahvi on loppu. Menin kysymään jos naapuri lainais. Lupasi lainata. Pyysin samalla vessapaperia myös lainaan kun mahassa kupli. Sain molemmat. Menin kotiin ja suoraan paskalle. Koko rulla kului. Menin naapurille uudestaan ja pyysin koko paketillista vessapaperia. Sain paketin. Menin himaan ja keitin kahvit ja söin. Huomasin että leipä on homeessa ja siksi varmaan ollut ripulia. Menin paskalle. Lähdin kaupungille. Pummasin rahaa kaupan edessä useamman tunnin. Sain 15 euroa. Ostin uuden leivän homeisen tilalle ja muuta ruokaa. Menin kirjastoon ja pöllin sieltä vessapaperia. Naapurin ovella annoin hälle muutaman rullan ja pahoittelin paperin huonoa laatua. Menin himaan ja istuin tuijottamassa telkkaria ja puhelinta lopun iltaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on kaikki päivän perusainekset. Normipäivä.

Vierailija
2/11 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyhmä päivä minun mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sen kuuluukin mennä. Paskantaa ois ehkä voinut vähemmän.

Vierailija
4/11 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööri. 

Vierailija
5/11 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tyhmä päivä minun mielestäni.

Ai miksi?

Vierailija
6/11 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amatööri. 

Kuinka niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas herätty. Kahvi ei ole missään paikassa tarjouksessa. Se eilinen lainakahvi alkaa loppua kohta. Pitänee taas lähteä kerjuulle jonnekin. Samaan paikkaan ei voi mennä kuin eilen. Kirjastosta kuitenkin voi pölliä vessapaperia. Harmi vaan kun laitospaperit ovat niin kovia ja huonoja.

Vierailija
8/11 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma vessapaperiasiassa on se kun pöntön vieressä ei ole erillistä suihkua eikä varsinaisen suihkun letku yletä. Jos haluaisi suihkutella vessakäynnin jälkeen, joutuisi aina riisuutumaan ja kastelemaan jalat. Atooppinen iho ei tykkää jos useasti kastellaan ja voiteetkin on kalliita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt istun taas kaupan edustalla. Olen onnistunut saamaan jo tai vasta 3 e.

Vierailija
10/11 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sateinen sää vähän haittasi rahan kerjuuta, mutta onnistuin saamaan 27 euroa. Aika hyvin. Mulla on avustuksesta aikoinaan saatu sateenvarjo. Saipahan ainakin raitista ilmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi