Mitä sukupuolta olet henkisesti?
Joko mies tai nainen. Vaiko ei mikään?
Minä olen täysin nainen myös henkisesti ja ylpeä siitä.
Kommentit (56)
Minä olen minä. Mies olen syntymästä asti ollut eikä tuo ole muuttunutkaan mihinkään. Henkisesti myös olen mies.
Tosin nyt kun mainitsitte niin missä menee raja että joku on henkisesti niin naisellinen että lasketaan naiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Thaimaassa on ollut hyväksyttyänä jo pitkään ladyboyt. Heille on vessat ja palvelut. Pitääkö tätä asiaa miettiä joka maassa erikseen. Nasille ketkä tuntevat olevansa miehiä pitäisi vaan olla joku omaa kategoria
Tomboy
Vierailija kirjoitti:
Olen mies miehille ja nainen naisille. Käytännössä voitan miehet kamppailussa ja kilpailussa, mutta naisille olen se paras ystävä ja läheinen ja turvallinen vaihtoehto. 100% feministimies tai lesbo kumppanina, jolla on kuitenkin penis. Miesten kanssa olen todella kilpailullinen ja en ystävysty heidän kanssa yhtään. Tarkoitukseni on lähinnä voittaa jokainen ja näyttää heille oma paikkansa sillä hetkellä.
perverssi sinä olet!
Miten määritellään henkinen nainen tai mies? Miten kuvailet ne?
Vierailija kirjoitti:
Miten määritellään henkinen nainen tai mies? Miten kuvailet ne?
No jos chat-keskustelun perusteella anonyymisti toinen olettaa toisen olevan vaikka nainen tai tämän keskustelukanavan kautta aina oletus on että henkilö on nainen, vaikka on biologisesti mies, niin...
Aika kattava määritelmä.
Haluan elää yhteiskunnassa jossa säännöt ovat samat kaikille eikä ole poikkeamia uhri tms aseman takia. Tuossa mielessä varmaan enemmän miesaivot. Kannatan kuitenkin vihreitä arvoja ja minua huolettaa enemmän luonnon tuhoutuminen kuin väestönmuutos tai talousexcelit. Eli joku 50/50.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten määritellään henkinen nainen tai mies? Miten kuvailet ne?
No jos chat-keskustelun perusteella anonyymisti toinen olettaa toisen olevan vaikka nainen tai tämän keskustelukanavan kautta aina oletus on että henkilö on nainen, vaikka on biologisesti mies, niin...
Aika kattava määritelmä.
Silloinhan se ajatus on ihan vain toisen päässä eikä kerro mitään ihmisestä itsestään, vain toisen ajattelusta (tai sen puutteesta).
Ehkä androgyyni. Siksi tykkäänkin olla täällä. Saan olla ihan rauhassa oma hullu itseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten määritellään henkinen nainen tai mies? Miten kuvailet ne?
No jos chat-keskustelun perusteella anonyymisti toinen olettaa toisen olevan vaikka nainen tai tämän keskustelukanavan kautta aina oletus on että henkilö on nainen, vaikka on biologisesti mies, niin...
Aika kattava määritelmä.
Silloinhan se ajatus on ihan vain toisen päässä eikä kerro mitään ihmisestä itsestään, vain toisen ajattelusta (tai sen puutteesta).
Mutta toistuvasti saa kuulla tästä. Ei yhdeltä vaan vuosikymmeniä.
Identifioidun munattomaksi uroskissaksi.
Lintu ja kala. Olen naisellinen nainen, mutta työelämässä ajattelen ja toimin usein tavoilla joita yleisesti pidetään miehekkäänä.
Olen ranskalaismielinen cinéma-auteur. Tavalliset massat eivät ymmärrä minua.
Vierailija kirjoitti:
Olen ranskalaismielinen cinéma-auteur. Tavalliset massat eivät ymmärrä minua.
Ja minä olen hollandaise-kastike kylmillä perunoilla, naapurina on kolme pikkelsiä.
Sateenvarjo