Mitä sukupuolta olet henkisesti?
Joko mies tai nainen. Vaiko ei mikään?
Minä olen täysin nainen myös henkisesti ja ylpeä siitä.
Kommentit (39)
Olen punainen tsekkoslovakialainen traktori. Sinisiä traktoreita vierastan kun tulevat vastaan raitilla.
En tiedä, mitkä ovat vaihtoehdot?
Vierailija kirjoitti:
Olen fransu.
Fransut voisivat vallata setan ja naistenvessat transuilta.
Mä olen vaan tällainen tylsä humanoidi.
Vierailija kirjoitti:
Olen fransu.
Heiluuko penis vai mikä heiluu?
Miehekäs keho tuntuu minulle oikealta ja koen itseni mieheksi, eli kai henkinen sukupuoleni on mies. Mutta nyt transitioituneena olen enimmäkseen oma itseni, sukupuolta ei tarvitse samalla lailla ajatella kuin ennen.
-transmies, 32
mies mutta olisin mieluummin tyttö
joitakin asioita ei voi valita
Fyysisesti olen nainen, minulla on tissit ja kaikki. Henkisesti en tunne kuuluvan mihinkään sukupuoleen. Joskus parikymppisenä olisin halunnut olla mies, koska miehet saivat elää mielestäni vapaammin. Nyt olen tyytyväinen, että synnyin naiseksi, koska minusta miesten maailma on rankempi.
Olen sellainen höpsö hupakko, kun joku juuri tapaamani komea ja älykäs mies juttelee mulle musta tulee ihan teinityttö. Kierrän sormea hiuskiehkurassa, vääntelen lantiota oikeelle ja vasemmalle ja kihertelen ja hihitän vaikka mies puhuiskin jotain ihan vakavaa asiaa.
Tai sitten kun olen treffeillä jonkun ihanan komistuksen kanssa tuijotan vaan sitä ihailevasti silmiin kun samalla nojaan leukaa käteeni. Tää siis vaikka mies yrittäis käydä mun kanssa ihan normaalia keskustelua.
Ja mulla on joku vika päässä koska jos mies kutsuu illalliselle ja käydään läpi ruokalistaa, niin mä sanon ihan idiootisti et haittaakse jos mä tilaan vaan jälkkäriä ja frozen strawberry margariitaa. Siis oikeesti? Mä käyttäydyn ihan oudosti kun mies on karismaattinen, älykäs ja komee. Vaikken todellisesti oo yhtään tommonen.
Joo oon siis nainen 27v ja mulla on ongelmia mun sisäisen naiseuden kanssa
Olen mies niin ruumiillisesti kuin henkisestikin ja pidän miehistä niin ruumiillisesti kuin henkisestikin. Neitijutut ei kiinnosta, eikä seta eikä pride.
Olen nainen, viihdyn naisena ja koen olevani omalla tavallani naisellinen.
Thaimaassa on ollut hyväksyttyänä jo pitkään ladyboyt. Heille on vessat ja palvelut. Pitääkö tätä asiaa miettiä joka maassa erikseen. Nasille ketkä tuntevat olevansa miehiä pitäisi vaan olla joku omaa kategoria
En varsinaisesti koe olevani mitään sukupuolta. Olen ihminen. Jos olisi pakko valita, niin mieluummin sentään olen nainen, kuten fyysisesti olenkin. Miesten maailma on liian väkivaltainen.
Sielulla ei ole kuulemma sukupuolta. Mutta kun sitä tulkitaan tämän oman lihakehon kautta niin useimmiten se on sama kuin se lihakehon sukupuoli. Syitä häröajatteluun voi olla monia, joskaan harvemmin ovat millään tavalla rehellisiä.