Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sukupuolta olet henkisesti?

Vierailija
10.06.2026 |

Joko mies tai nainen. Vaiko ei mikään? 

Minä olen täysin nainen myös henkisesti ja ylpeä siitä.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenvarjo

Vierailija
42/56 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen minä. Mies olen syntymästä asti ollut eikä tuo ole muuttunutkaan mihinkään. Henkisesti myös olen mies. 

 

Tosin nyt kun mainitsitte niin missä menee raja että joku on henkisesti niin naisellinen että lasketaan naiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimaassa on ollut hyväksyttyänä jo pitkään ladyboyt. Heille on vessat ja palvelut. Pitääkö tätä asiaa miettiä joka maassa erikseen. Nasille ketkä tuntevat olevansa miehiä pitäisi vaan olla joku omaa kategoria

Tomboy

Vierailija
44/56 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies miehille ja nainen naisille. Käytännössä voitan miehet kamppailussa ja kilpailussa, mutta naisille olen se paras ystävä ja läheinen ja turvallinen vaihtoehto. 100% feministimies tai lesbo kumppanina, jolla on kuitenkin penis. Miesten kanssa olen todella kilpailullinen ja en ystävysty heidän kanssa yhtään. Tarkoitukseni on lähinnä voittaa jokainen ja näyttää heille oma paikkansa sillä hetkellä. 

perverssi sinä olet!

Vierailija
45/56 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määritellään henkinen nainen tai mies? Miten kuvailet ne?

Vierailija
46/56 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mikään. Ja ylpeä siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/56 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten määritellään henkinen nainen tai mies? Miten kuvailet ne?

No jos chat-keskustelun perusteella anonyymisti toinen olettaa toisen olevan vaikka nainen tai tämän keskustelukanavan kautta aina oletus on että henkilö on nainen, vaikka on biologisesti mies, niin... 

Aika kattava määritelmä.

Vierailija
48/56 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan elää yhteiskunnassa jossa säännöt ovat samat kaikille eikä ole poikkeamia uhri tms aseman takia. Tuossa mielessä varmaan enemmän miesaivot. Kannatan kuitenkin vihreitä arvoja ja minua huolettaa enemmän luonnon tuhoutuminen kuin väestönmuutos tai talousexcelit. Eli joku 50/50. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/56 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten määritellään henkinen nainen tai mies? Miten kuvailet ne?

No jos chat-keskustelun perusteella anonyymisti toinen olettaa toisen olevan vaikka nainen tai tämän keskustelukanavan kautta aina oletus on että henkilö on nainen, vaikka on biologisesti mies, niin... 

Aika kattava määritelmä.

Silloinhan se ajatus on ihan vain toisen päässä eikä kerro mitään ihmisestä itsestään, vain toisen ajattelusta (tai sen puutteesta).

Vierailija
50/56 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/56 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä androgyyni. Siksi tykkäänkin olla täällä. Saan olla ihan rauhassa oma hullu itseni.

Vierailija
52/56 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten määritellään henkinen nainen tai mies? Miten kuvailet ne?

No jos chat-keskustelun perusteella anonyymisti toinen olettaa toisen olevan vaikka nainen tai tämän keskustelukanavan kautta aina oletus on että henkilö on nainen, vaikka on biologisesti mies, niin... 

Aika kattava määritelmä.

Silloinhan se ajatus on ihan vain toisen päässä eikä kerro mitään ihmisestä itsestään, vain toisen ajattelusta (tai sen puutteesta).

Mutta toistuvasti saa kuulla tästä. Ei yhdeltä vaan vuosikymmeniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/56 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Identifioidun munattomaksi uroskissaksi.

Vierailija
54/56 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintu ja kala. Olen naisellinen nainen, mutta työelämässä ajattelen ja toimin usein tavoilla joita yleisesti pidetään miehekkäänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/56 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ranskalaismielinen cinéma-auteur. Tavalliset massat eivät ymmärrä minua.

Vierailija
56/56 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ranskalaismielinen cinéma-auteur. Tavalliset massat eivät ymmärrä minua.

Ja minä olen hollandaise-kastike kylmillä perunoilla, naapurina on kolme pikkelsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme