Ystäväni poistui juhlista törkeän aikaisin!
Järjestettiin yhdistetty ristiäis- ja hääjuhla, sillä ei haluttu isoja häitä. Juhlan luonne oli ilmoitettu kutsussa. Varattiin hieno juhlapaikka ja kutsuttiin paikalle vain lähimmät sukulaiset ja ystävät, 20 ihmistä. Läheinen ystäväni ja vauvan kummi ilmoitti, että on tulossa paikalle miesystävänsä kanssa. He ovat olleet yhdessä alle vuoden, eivätkä edes asu yhdessä. En ollut koskaan edes tavannut miestä. Ystäväni ilmeisesti luuli, että kutsu on molemmille. Ajattelin, että mies voi tulla juhliin mukaan, sillä ystäväni on ujo, eikä tuntenut juhlista ketään. No, tämä mies saapuu juhlaan arkisissa vaatteissa. Kaikilla muilla miehillä oli puku päällä. Juhla alkoi kirkossa, jonka jälkeen siirryttiin juhlapaikalle syömään. Ystäväni ja mies poistuivat paikalta heti syötyään. Ystäväni tuli yksin ilmoittamaan, että heidän pitää lähteä, sillä miehellä on meno. Hän oli kyllä ilmoittanut miehen menon jo etukäteen, mutta luulin, että ehtisivät kuitenkin olla pidempään. Tämä mies ei sanonut meille koko juhlien aikana yhtään mitään! Hän ei siis edes onnitellut, eikä tullut sanomaan heippoja lähtiessään. Aivan todella törkeää ja moukkamaista käytöstä. Vaikka tulee juhliin avecina, eikä tunne ketään, niin on kohteliasta edes onnitella juhlakalua. Olen aivan äärimmäisen pettynyt ystäväni ja miehen käytökseen. Harmittaa, että edes pyysin häntä kummiksi. Olen osallistunut lähes kaikkiin hänen järjestämiin juhliin ja viipynyt niissä loppuun saakka. Itsellä on myös perus käytöstavat hallussa, joten en voi käsittää tällaista käytöstä. Olen todella loukkaantunut ja vihainenkin. Kerronko ystävälle vai annanko vaan olla, mitä ootte mieltä?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kyllä keskustelun taso vajonnut näköjään täysin pohjalukemiin. Ap
Todellakin. Eron esim. parin vuoden takaiseen huomaa selvästi. Harmi.
Ihan yhtä huonoa on keskustelun taso ollut jo monta vuotta. Aiemmin ehkä keskustelujen alku edes pysyi jollain tavalla asiassa ja asiallisena. Nykyään loan heitto alkaa yleensä jo ensimmäisessä vastauksessa.
No jotkut naiset vaan yksinkertaisesti sekoavat ja muuttuvat persoonina kun ihastuvat uuteen mieheen. Aina se ei ole hyvä juttu ja ikävä kyllä on miehiä, jotka käyttävät tuota myös hyväkseen. Ainakaan alkuun ei puheet kyllä auta siinä sitten mitenkään...