Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveriin ihastuminen

Vierailija
07.06.2026 |

Onko täällä muita työkaveriin syvästi ihastuneita ja muodostuiko välillenne vakava parisuhde? Taktiikkani on lähinnä ollut vältellä työkaveria, mutta aina se ei ole mahdollista, koska aherramme tiiviisti samojen projektien parissa. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ollut vielä työpaikkanne kesäjuhlat? Jos ei, niin anna sille niissä ja katso, miten reagoi. 🤭

Vierailija
2/17 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on. Mulla ihan sama, välttelen että ei osuttas samoihin projekteihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö. Et sinä tuolla välttelyllä häneen tutustu. Elät yksin ja kuolet surullisena.

Vierailija
4/17 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihastunut mutta välttelet? Mitä psykologista paskapeliä tuo on? Jotain häiriintyneen suojamekanismeja? Joo pysy kaukana hänestä 

Vierailija
5/17 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkavereihin ihastuminen on mun työssä parasta. Nautin vaan siitä ihastumisen tunteesta itsekseni, en ole sanonut kenelekään mitään tai yrittänyt mitään. En edes halua miestä paitsi aina välillä hauskanpitoon.

t: nainen kiinteistöhuollossa

Vierailija
6/17 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä ollut vielä työpaikkanne kesäjuhlat? Jos ei, niin anna sille niissä ja katso, miten reagoi. 🤭

Ei meillä mitään kesäjuhlia tai pikkujouluja ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihastunut mutta välttelet? Mitä psykologista paskapeliä tuo on? Jotain häiriintyneen suojamekanismeja? Joo pysy kaukana hänestä 

Olen ujo, joten en halua naamani räjähtävän punaiseksi ja ihastukseni näkevän päällepäin että olen häneen ihastunut.

Vierailija
8/17 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ihastunut mutta välttelet? Mitä psykologista paskapeliä tuo on? Jotain häiriintyneen suojamekanismeja? Joo pysy kaukana hänestä 

Olen ujo, joten en halua naamani räjähtävän punaiseksi ja ihastukseni näkevän päällepäin että olen häneen ihastunut.

Näkyy se silti päällepäin, joten anna mennä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata paskoa siellä missä syö.

Vierailija
10/17 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele työkavereita. Ja varatuista kannattaa ehdottomasti pysyä kaukana. Maailma on täynnä vapaita miehiä. Toisen perheet pitää jättää rauhaan itsekkäiltä tunteilta. Tietenkään ihastuminen ei mitään pahaa aiheuta, jos ei tee mitään eikä puhu siitä kellekään. Tunteita tulee ja menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ihastuin. Sitten vähän myöhemmin rakastuin. Nyt olemme olleet yhdessä reilun kymmenen vuotta.

Vierailija
12/17 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihastunut mutta välttelet? Mitä psykologista paskapeliä tuo on? Jotain häiriintyneen suojamekanismeja? Joo pysy kaukana hänestä 

Tuota "psykologista paskapeliä" kutsutaan arkikielessä ihan vaan naiseksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata paskoa siellä missä syö.

Erittäin hyvin sanottu siellä takana

Vierailija
14/17 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi työpaikkaihastumista ja kumpikin selvisi molemmin puolisiksi. Ekan kanssa muodostui lopulta parisuhde, joka kesti yli 10 v. Selvisimme erostakin, mutta sittemmin mies vaihtoi työpaikkaa. Toinen on paljon monimutkaisempi kuvio eikä meille voi tulla kunnon suhdetta. Onhan se raastavaa, toisaalta ihanaa. En ole mikään sarjaihastuja (3 ihastumista aikuisiällä), työpaikka vain tarjoaa itselleni hyvän ympäristön tutustua rauhassa miehiin, joilla on sama arvomaailma ja huumorintaju. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työkavereihin ihastuminen on mun työssä parasta. Nautin vaan siitä ihastumisen tunteesta itsekseni, en ole sanonut kenelekään mitään tai yrittänyt mitään. En edes halua miestä paitsi aina välillä hauskanpitoon.

t: nainen kiinteistöhuollossa

No se on helppoa, jos ei edes haaveile mistään yhteiselosta. Ap kumminkin tuntuu haaveilevan.

Vierailija
16/17 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkaihastuksen kanssa yhdessä pian 7 vuotta. Olin pitkään miettinyt työpaikan vaihtoa, ja päätin pyytää miestä kahville kun sain tietää uudesta työstäni.

Vierailija
17/17 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekaannu työkavereihin, sillä riskinä on aina että asiat menee päin honkia. Itse jouduin tässä tuoreeltaan torjumaan työkaverinaisen ja olin vielä mahdollisimman kohtelias ja selkeä pakkeja antaessani. Pari viime viikkoa meni ihan OK, varsinkin kun toisen viikoista hän oli lomalla. Nyt kun olen jäämässä juhannuksen jälkeen lomille pariksi viikoksi, hän alkoi levittämään perättömiä huhuja selän takana läheisen työkaverinsa kanssa. Ei noille voi muuta kuin nauraa, koska tiesin jo etukäteen hänen vaikean luonteensa, mitä hän ei muille paljasta. Ei siis tullut yllätyksenä eikä hetkauta minua pätkääkään. Suosittelen, että haet puolisosi jostain muualta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi