Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On tää laihtuminen hankalaa. Pelkkä aamupalakin jo 700 kaloria

Vierailija
06.06.2026 |

Vasta aloin katselemaan että paljonkohan sitä tulee oikein syötyä päivässä. Nälkähän sitä tulee jos 1200kcal on joku raja kalorivajeelle😅

Toki tuosta voi nipistää jo 300 kaloria pelkästä aamulatesta jos sen jättää pois mutta ankeaa tulee olemaan!

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perinteiseen kahviin voi kuumentaa kattilassa mikrossa miten haluaa hiukan maitoa . Hiukan vaahdottaa sitä. Laihduttaja ei voi käyttää kahvia siinä on rasvaa . 

No mä palaan nyt toistaiseksi siihen mikä ennenkin oli aamuisin eli kahvi+kauramaito. 

 

 

Kauramaito kannattaa tehdä itse, jos haluaa puhdasta.

Minä lopetin kauramaidon kokonaan, kun en jaksa tehdä itse. Juon aamukahvini mustana, laitan hiukan kylmää vettä vaan jotta ei ole liian kuumaa. 

Vierailija
82/92 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin tapa laihtua on unohtaa syöminen kokonaan. Niin käy rakastuessa tai upotessa johonkin toimintaan intohimoisesti. Keksi jotain mikä saa unohtanaan nälän. Äläkä ahmi kun nälkä vihdoin yllättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tän aamun aamupalassa on 261kcal. Pari paistettua munaa, kurkkua, kahvia kauramaidolla. Saakohan sekin yhtä paljon alapeukkuja kuin eiliset syömiseni😄

Vierailija
84/92 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitetty kananmuna olisi vähäkalorisempi

Vierailija
85/92 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, tän aamun aamupalassa on 261kcal. Pari paistettua munaa, kurkkua, kahvia kauramaidolla. Saakohan sekin yhtä paljon alapeukkuja kuin eiliset syömiseni😄

On toi ihan ok.  Kauramaito vain vähän tökkii, mä laitan kermaa kahviin.

Vierailija
86/92 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen 250kcl (kaurapuuro raejuustolla, mantelilla ja hunajalla+kahvi maidolla) tuolla pärjään iltaan asti jollon teen kanakeiton iltaruoaksi. Voisin hyvin syödä kalorimäärän puolesta enemmänkin, mutta en jaksa. Aloitin laihdutuksen tammikuussa. Nyt on 10 kg lähtenyt ja olen jo tavoitepainossani. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/92 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vetää kolme mukia jotain sokerilitku chai lattea ja ihmettelee miksi kalorit paukkuu.

Vierailija
88/92 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu kananmuna ja mikropuuro vajaan desin kaurahiutalemääräälä marjojen kera. Hyvin jaksaa lounaaseen asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/92 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sä vedät jos saat 700 kcal kasaan? Provo? 

Aamupala on ehkä 200-250 kcal luokkaa, itsellä maitokahvi ja ruisleipä, ja ehkä hedelmä/kananmuna.

Tänään meni

 

Pari kananmunaa, puuroa hillolla, 1l appelsiinimehua, nutella leipä, kahvia kermalla, suklaa koisanrant, 3 ruisleipää juustolla / tuorejuustolla, jallushotteja pari.

 

Seuraavaksi menemme brunssille 13.00 kattaukseen ja nälkä on jo.

No eipä näytä kyllä millekkään laihdutusruokavaliolle.

Vierailija
90/92 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamiainen 250kcl (kaurapuuro raejuustolla, mantelilla ja hunajalla+kahvi maidolla) tuolla pärjään iltaan asti jollon teen kanakeiton iltaruoaksi. Voisin hyvin syödä kalorimäärän puolesta enemmänkin, mutta en jaksa. Aloitin laihdutuksen tammikuussa. Nyt on 10 kg lähtenyt ja olen jo tavoitepainossani. 

Syötkö jotain vitamiineja purkista? Proteiinia näyttää olevan reilusti, jos keitossa on esim. kananpalojakin, mutta entäs kalsium? Riittääkö tuo pieni määrä raejuustoa. On aika yksipuolinen. Tietenkään et joka päivä samaa tee, mutta ihan vain tämä kiinnitti huomioni. Kasviksia, hedelmiä tai juureksia ei laisinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/92 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vetää kolme mukia jotain sokerilitku chai lattea ja ihmettelee miksi kalorit paukkuu.

Enhän mä tuossa kohtaa ihmetellyt mitään, totesin vaan että kylläpä on kaloripitoista se. Vasta opettelen tätä hommaa, en ole ikinä pahemmin kaloreja katsellut enkä ajatellut. 

Vierailija
92/92 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin just pari desiä hernekeittoa aamupalaksi ja lasi vettä. Sillä pärjää kyllä iltapäivään. Paino ei kyllä putoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi