HS: Kuopiolaismiestä epäillään kolmesta raiskauksesta.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuopiolainen vai "kuopiolainen"?
Ainakin jälkimmäisen rikosepäilyistä uutisoitiin viime viikon lopulla. Kupsin pelaaja tai siis ex-pelaaja Solo Soumahoro.
Eli siis savolainen. Sukunimi Suomihoro kertoo kaiken. M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuopiolainen vai "kuopiolainen"?
Ainakin jälkimmäisen rikosepäilyistä uutisoitiin viime viikon lopulla. Kupsin pelaaja tai siis ex-pelaaja Solo Soumahoro.
Eli siis savolainen. Sukunimi Suomihoro kertoo kaiken. M52
Niin, kyllähän tuo nimi ja teot kertoo kaiken suomalaisten naisten arvostamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuopiolainen vai "kuopiolainen"?
Ainakin jälkimmäisen rikosepäilyistä uutisoitiin viime viikon lopulla. Kupsin pelaaja tai siis ex-pelaaja Solo Soumahoro.
Eli siis savolainen. Sukunimi Suomihoro kertoo kaiken. M52
Niin, kyllähän tuo nimi ja teot kertoo kaiken suomalaisten naisten arvostamisesta.
Kieltämättä pakko myöntää. M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuopiolainen vai "kuopiolainen"?
Samaa mietin. Miksei toimittajat voi laittaa kotipaikkaa lainausmerkkien sisään jos eivät uskalla käyttää oikeita termejä.
Kuopiolainen Solo Soumahoro joka syntynyt Norsunluurannikolla.
Siis Suonenjoelta.
Kerrankin Helsingin sanomat kirjoittaa oikean nimen eikä vain suomenkansalaisesta
Tuskin persu tällä kertaa, jos uhreja ei +30 ja pikkupoikia.
Muualla epänormaalia, mutta Savossa normaalia?
Oliko tämä savolainen siis Norsunluurannikko-emigrantti?
Eipä nuorukainen paljon viivytellyt...
Mikähän mahtaa olla todellinen luku? Nyt vain kolme on ilmoittanut asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Reipas alku uralle, kun vasta 18-vuotias. Nyt rangaistus ja sitten ulos maasta, työperustetta ei ole.
Raiskaaja ei ole ammatti eikä raiskaus työ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauratti kun seurasi lähteitä takaperin YLEen.
"Yle ei julkaise pelaajan nimeä, koska kyse on tässä vaiheessa vasta rikosepäilystä."
Kyyyyyylllääääääh.
Aivan kuten esimerkiksi Aku Hirviniemen nimeä ei kerrottu rikospäilyvaihees...
eiku ei mitään.
Tai Louhimiehen? Tai Metsäkedon?
Suomen turvapaikkapolitiikalla ei luonnollisestikaan ole mitään tekemistä asian kanssa, vaikka sellaisia vihjailuja tässä ketjussa on esitetty. Ulkomaisia urheilijoita on maassamme ollut eri lajeissa vuosikymmeniä. Se, että Soumahoro syyllistyi rikoksiin voi toki kertoa siitä, että KuPSin skouttaus ja taustojen selvittäminen on mennyt pieleen, mutta ei välttämättä, jos viitteitä tällaisesta ei aikaisemmin ole ollut.
Voimia uhreille ja koppia tekijälle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä joku kekkerruusi norsunluurannikolta edes tekee täällä? Eikö jalkapalloilijoita lähempää löytynyt?
Outoja asioita. Olisi uusiutuvaa turvettakin energiaksi, mutta vihervassut päättivät että Suomessa turve ei uusiudu. Joten pähkinänkuoria ötököineen tuodaan Afrikasta.
Nämä ne ehtii otsikoihin vaikka olisivat kuinka vähemmistöä.
MIKSI joku laittaa pelkkiä klikkiotsikoita!
TYPERÄÄA!
Osataan itse erotella kiinnostavat otsikot!
Saatanan savolaiset..