Kannattaako käydä Specsaversillä?
Kauanko laseja pitää odottaa yleensä ja millaista palvelu on?
Kommentit (28)
ihan sama minkä silmälasikaupan valitset, loppusumma on joka tapauksessa 600-1000 euroa monitehoista joita joudut odottelemaan 2-3 viikkoa.
Yksi tuottoisimpia bisneksiä on silmälasien myynti, pelkästään kehyksissä on noin 70% katteet.
Paska lasit, palvelu normitasoa, parissa viikossa saat. Kokemusta kertynyt neljistä laseista.
Synsam on nykyinen suosikki, kokemusta vain yhdestä ostoskerrasta.
Laatu hyvä, palvelu normitaso +, pariviikkoa toimitus. Niillä oli mielenkiintoinen uusi palvelumalli myös tarjolla...
Töykeä palvelu kuten muissakin alan liikkeissä.
Kärttyisiä "asiakaspalvelijoita".
Lasit hajosi normaalissa käytössä viikossa. Oli varmaan rikki siis jo hakiessani ne.
Itse olen käynyt vuosia Specsaversilla ja olen ollut hyvin tyytyväinen. Lasit tulevat tosi nopeasti, mutta minulla ei olekaan mitään erikoislinssejä, eikä ohennuksia jne. vaan pärjään ihan perussetillä. Kyllä kuuskymppiä kaksista laseista ja kunnon näöntutkimuksesta ei ole mikään kauhea hinta. Työntekijät ovat kivoja ja ammattitaitoisen oloisia. Palvelu mahtavaa.
Jos ostat halpahyllyn hyllymallin ilman hajataittoa ja perus vahvuuksilla niin pääset halvalla.
Kun linssiin sisällytetään ne samat karkaisut ja monikalvopäällysteet mitä muutkin käyttää ja heität vielä vaikka hajataitot tilaukseen mukaan niin zäpädäm, saman maksaa kuin Instrussa tai Nissenillä. Specsaversin sisäänheittohinnat ei siis ole vertailukelpoisia
Neuvonkin että shoppqilet kaikissa ja kun mieluiset kehykset löytyy, rupeet neuvottelemaan linsseistä.
Puolison hienoimmat kehykset oli jostain designpaikasta mutta ne oli kalliit. Minä olen ostanut melkeinpä vaan Nisseniltä ja Instrulta ja joskus Keopsilta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen käynyt vuosia Specsaversilla ja olen ollut hyvin tyytyväinen. Lasit tulevat tosi nopeasti, mutta minulla ei olekaan mitään erikoislinssejä, eikä ohennuksia jne. vaan pärjään ihan perussetillä. Kyllä kuuskymppiä kaksista laseista ja kunnon näöntutkimuksesta ei ole mikään kauhea hinta. Työntekijät ovat kivoja ja ammattitaitoisen oloisia. Palvelu mahtavaa.
Minulla on aivan päinvastaisia kokemuksia. No ehkä johtuu siitä etten ole keski-ikäinen merkkilaukkurouva. Ei huomioitu millään tavalla kun menin liikkeeseen, tärkeämmät asiakkaat eli ne keski-ikäiset+ saivat kiilata ihan vapaasti. En viitsinyt itsekään enää huomauttaa mitään vaan kävelin lähimpään kilpailevaan yritykseen.
Vierailija kirjoitti:
Paska lasit, palvelu normitasoa, parissa viikossa saat. Kokemusta kertynyt neljistä laseista.
Synsam on nykyinen suosikki, kokemusta vain yhdestä ostoskerrasta.
Laatu hyvä, palvelu normitaso +, pariviikkoa toimitus. Niillä oli mielenkiintoinen uusi palvelumalli myös tarjolla...
Ja tuplahintanen mutta ei kait varakkaita haittaa.
Vierailija kirjoitti:
ihan sama minkä silmälasikaupan valitset, loppusumma on joka tapauksessa 600-1000 euroa monitehoista joita joudut odottelemaan 2-3 viikkoa.
Yksi tuottoisimpia bisneksiä on silmälasien myynti, pelkästään kehyksissä on noin 70% katteet.
Kuulemma Tallinnassakin jo kallistuneet, netistä yhä halvempia. Samoja linssejä ja vastaavia ne kehykset on mistä tahansa ostaakin. Ulkomaisia liikkeet kuitenkin kaikki ketjut suomessakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ostat halpahyllyn hyllymallin ilman hajataittoa ja perus vahvuuksilla niin pääset halvalla.
Kun linssiin sisällytetään ne samat karkaisut ja monikalvopäällysteet mitä muutkin käyttää ja heität vielä vaikka hajataitot tilaukseen mukaan niin zäpädäm, saman maksaa kuin Instrussa tai Nissenillä. Specsaversin sisäänheittohinnat ei siis ole vertailukelpoisia
Neuvonkin että shoppqilet kaikissa ja kun mieluiset kehykset löytyy, rupeet neuvottelemaan linsseistä.
Puolison hienoimmat kehykset oli jostain designpaikasta mutta ne oli kalliit. Minä olen ostanut melkeinpä vaan Nisseniltä ja Instrulta ja joskus Keopsilta.
No ei maksa lähellekään samaa.
Hyvin sujui Specsaversilla mutta niin on sujunut muissakin optikkoliikkeissä. Pari viimeisintä kertaa Nissenillä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta Specsaversilla saat kahdet lasit sillä 600-700 sadalla, minkä ne yhdet lasit halvimmillaan maksaa siellä toisessa kaupassa, ja siinä on jo näöntarkistus.
Kannattaa varata aika etukäteen, varsinkin jos tahtoo sen näöntarkastuksen.
Olen kolme vuotta koettanut säästää kaksitehoihin rahaa, ei ole onnistunut, sairauksia sen verran ettei eläkeläinen uusia laseja saa. Vanhan lukulasit ja suurennuslasi niillä mennään, liikenteessäkin:).
Lahjoittavat afriikkaan laseja, jospa edes kymmenet arvottaisiin suomen köyhille joskus.
Omistan hyvä kehykset joihin kysyin linssejä hinta vain nousi.
Yksi kerta specsaversia riitti.Monitehot, jotka vääristivät kaikkea, esim.lautanen näyttikin soikealta.Kokemusta oli kyllä aikaisemmista monitehoista, mutta haksahdin muka hyvään tarjoukseen.En suosittele
Mulla vain hyvää sanottavaa specsaversista. Monitehot maksoivat 400 ja hyvin näen.
Synsamilla on mielenkiintoinen heidän vuokrauspalvelu. Kolmet merkkilasit n. muutaman kympin kuussa ja jos näkö muuttuu, niin saa ilmaiseksi uudet. Palvelukin oli todella hyvää ja erittäin ystävällistä ja ammattitaitoista.
Normaalit lasit ohennuksella on aina 350-500 euroa, ihan mikä optikkoliike tahansa. Specsaver sanoo jonkin osan halvaksi, mutta kyllä se loppulasku niilläkin aina nousee isoksi.
Minulle sanottiin että saan poistettua asiakastietoni 12 vuoden kuluttua, he lain vuoksi aikovat säilyttää ne. Jotkut asiakaspalvelijat ok, mutta muutama "huono", yhden kanssa piinaavaa. Tarjoukset eivät ole totta, aina saa maksaa. Haluaako metallisen sangan vai muovisen, onko liian ohut. Jos ei halua muotilaseja, pitää kysyä kaapista suorakulmainen lasi.
Kyllä kai mikäli siltä jo itsestäkin tuntuu.