Pitäisikö kelohonkahuvila Saimaan rannalla olla perusoikeus?
Kommentit (11)
Ei missään tapsuksessa, huvilansa saa itse valita ja maksaa.
Kuulostaa ylimääräiseltä painolastilta tuollaiset mökit keskellä ei mitään.
Kelohonka on aikansa elänyt ilmiö. Ei nykyaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kelohonka on aikansa elänyt ilmiö. Ei nykyaikaa.
Oikeaa kelia ei ole saanut enää aikoihin. Ne "hongat" on lahopökkelöitä. Veistäjälle helppo kun varaukset saa tehtyä rouherukkasella vetämällä.
Vierailija kirjoitti:
Kela maksaa kyllä.
Kelahonkahuvila.
Vierailija kirjoitti:
Kelohonka on aikansa elänyt ilmiö. Ei nykyaikaa.
Niin, koska kelot on Suomesta loppu, eikä Venäjältä voi enää tuoda.
Minulla on oikeus me olla rakennetu taa maa!!!
Käyttämättä jäisi. Merenranta on ainoa oikea.
Turvasatamasi Saimaalla?
Onko Saimaassa kohta enää vettäkään.... 😂
Merenrantaan rakentaisin tai sieltä päin hommaisin. Palveluiden läheltä.
Kela maksaa kyllä.