Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritysidea vanhustenhoitoon

Vierailija
13.05.2026 |

Kannattaisi perustaa yksityinen vanhainkoti jossa on webcam siellä täällä ja omaiset voivat seurata kuvaa milloin haluavat. Näkevät tehdäänkö siellä mitään yhteistiloissa ja miten omainen voi.Loppuu ihmisen sortaminen.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ajatuksena kyllä. Täytyy perustua vapaaehtoisuuteen, ja koska on yksityinen, niin ei sinne ole pakko tulla. Tämä takia sinne tulisi töihin ihmisiä, jotka seisoo tekemisiensä takana. Eli niitä, jotka oikeasti tekee hommansa hyvin.

Seuraus : sinne haluttaisiin tulla hoitoon. Hoitajille voisi myös maksaa selvästi enemmän.

Kiinnostaa mistä raha parempiin palkkoihin?

Ei tässä puhuta paremmista palkoista vaan moraalisesti oikeanlaisista hoitajista ja hoitokodin pyörittämistä kuten pitää. Ei sinua sinne valittaisi kun ruikutat ainoastaan palkka-asiaa.

Vierailija
62/67 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko sinä tehdä työtä, jota voisi seurata nettikamerasta koko ajan?

Jos ei ole mitään salattavaa, niin miksi ei tekisi? Jos oma toiinta ei kestä avoimia ovia, niin omassa toiminnassa on vikaa. Tietysti asiakkaan yksityissuojan vuoksi ei voisi näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko sinä tehdä työtä, jota voisi seurata nettikamerasta koko ajan?

Aika moni tekee tänä päivänä sellaista työtä. Haluaisitko sinä että äitiäsi tai isoäitiäsi piestäisiin tai retuutettaisiin tai makuutettaisiin paskoissa?

Vierailija
64/67 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kamera jotenkin mystisesti auttaa meitä kahta hoitajaa tekemään neljän hoitajan työt, niin tottakai kannatan ideaa!

Vierailija
65/67 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. Hoitajamäärä kolminkertaistuu ihan vain sillä, että laitetaan kamerat. Voi hyvä yksinkertaisuus.

Vierailija
66/67 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtajan mukavampi istua kotona etäilemässä tai mukavassa toimistossa. Vastuun kaikesta voi näin myös vältää. En tiedä mitään, suunnitelmat ja omavalvonnat on kunnossa, kyllä. Työn valvonta ja johtaminen puuttuu täysin. Iso palkka mulle, vastuu suorittavalle portaalle virheistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/67 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vanhana tarvitse muuta kuin vaarallisia lääkkeitä ja konsultointia niiden käyttöön.