Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halpa airfryer?

Vierailija
08.06.2024 |

Suosittele halpaa airfryeriä, jolla voi tehdä ruokaa sinkkutaloudessa tai 2 hengelle.  Ei siis tarvitse olla mikään kauhean iso.

Onko halpamerkeistä mihinkään?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin mielummin pöytämallisen kiertoilmauunin. Se paistaa tasaisemmin.

Vierailija
2/26 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Russel Hobbs. 4 litran vetoinen. Hyvin tulee kahdelle ruoat. Ei ollut kallis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintoja sekä kokemuksia näistä mitä tarkoitettiin?

Vierailija
4/26 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Clas Ohlsonin halpamalli, menestyi hyvin jossain vertailussa ja olen ollut itsekin tyytyväinen.

Vierailija
5/26 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ostaisin mielummin pöytämallisen kiertoilmauunin. Se paistaa tasaisemmin.

Ostin just powerilta heidän oman merkkisen, 120 €.

Myyjä sanoi noista uunimallisista, että on työläämpää ruuan valmistus sillä, niin otin pönttömallin.

Kuluttaja lehden testissä sai "hyvä ostos " maininnan. Vertailunumero maksoi sen kympin netissä, kuluttaja.fi.

edullisissa on hyviä, testin mukaan.

Ranuja tehty pakasteesta, pizzan lämmitys, parsaa, ihan ok ensikertalaiselle

Vierailija
6/26 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 :

Ja 5 litran uuni tää powerin kone.

Vierailija
7/26 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tämä

https://www.motonet.fi/tuote/emax-kitchen-ilmakypsennin-45l-musta?produ…

Yhdelle tuolla tekee helposti koko aterian, kahdelle ei ihan kaikkea ainakaan kerralla.

Vierailija
8/26 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Powerilta Kulz merkkinen, oli silloin tarjouksessa kun ostin, reippaasti alle 40€. En tiedä onko tarpeeksi iso kahdelle tosin. 

Vierailija
9/26 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Clas Ohlsonin halpamalli, menestyi hyvin jossain vertailussa ja olen ollut itsekin tyytyväinen.

Sama täällä, maksoi 50 e. Ostan toisen mökillekin, ei mitään moittimista.

Vierailija
10/26 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tämä

Yhdelle tuolla tekee helposti koko aterian, kahdelle ei ihan kaikkea ainakaan kerralla.

Minkälaisia ranskanperunoista tulee tällä tai muilla ilmankypsentimillä? Onko tavallinen uuni parempi? Käytän kerrostaloissa uunia jota on käyttänneet edelliset asukkaat. Tämä uuni täytyisi puhdistaa jos sitä haluaa käyttää. Helpompi olisi ostaa joku erillinen laite. Minulla on emax ilmankostutin ja ilmanviilennin.

Vierailija
11/26 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä se clasohlsonin airfryer 3 litraa 49,95e?

https://www.clasohlson.com/fi/Airfryer-3-litraa/p/44-4412

Vierailija
12/26 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, just toi.

Vierailija
13/26 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ostaisin mielummin pöytämallisen kiertoilmauunin. Se paistaa tasaisemmin.

Airfryer on pöytämallinen kiertoilmauuni.

Vierailija
14/26 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin just powerilta heidän oman merkkisen, 120 €.

Myyjä sanoi noista uunimallisista, että on työläämpää ruuan valmistus sillä, niin otin pönttömallin.

Kuluttaja lehden testissä sai "hyvä ostos " maininnan. Vertailunumero maksoi sen kympin netissä, kuluttaja.fi.

edullisissa on hyviä, testin mukaan.

Ranuja tehty pakasteesta, pizzan lämmitys, parsaa, ihan ok ensikertalaiselle

Täh!?!?

Uunimalli todella paljon helpompi valmistaa ruokaa ja pitää puhtaana. Ainoat pestävät on ritilä ja rasvapelti. Vievät pesukoneessakin vähän tilaa. Pönttömallin kippo on todella iso hankala. Meillä vaihdettiin 3kk pöntön jälkeen uunimalliin jossa kromiset ritilät ja ruostumaton rasvapelti. Ei tykätä teflonista ruuassa.

Vierailija
15/26 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet sillä?

Vierailija
16/26 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tämä

Minkälaisia ranskanperunoista tulee tällä tai muilla ilmankypsentimillä? Onko tavallinen uuni parempi? Käytän kerrostaloissa uunia jota on käyttänneet edelliset asukkaat. Tämä uuni täytyisi puhdistaa jos sitä haluaa käyttää. Helpompi olisi ostaa joku erillinen laite. Minulla on emax ilmankostutin ja ilmanviilennin.

Helppohan se uuni on puhdistaa. Helpompaa kuin ostaa uusi laite. Pelkkää laiskuutta tuollainen. 

Vierailija
17/26 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut halpoja ja kalliita airfryereitä. Ei ole merkittävää eroa laadussa. Mistään niistä ei kuitenkaan ole löytynyt sellaista ominaisuutta millä ilman kiertoa voi säätää. Ärsyttää kun juustoleivän juustot lentelee ympäriinsä kun on niin tehokas tuuletus.

Vierailija
18/26 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tämä

Helppohan se uuni on puhdistaa. Helpompaa kuin ostaa uusi laite. Pelkkää laiskuutta tuollainen. 

Ei ole helppo puhdistaa jos se on jätetty likaiseksi. Täytyy ostaa kaikki puhdistusaineet ja välineet. Minua uuniruoka alkaa yskittämään. Sen takia en valmista ruokaa uunissa. Käytän itse multaa uunissa ja ulkoa kerättyjä keppejä.

Vierailija
19/26 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtuuko 3 L mitään? 

Vierailija
20/26 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtuuko 3 L mitään? 

Motonetin emax ilmakypsentimen tiedoista löytyy video paljonko sinne mahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi