Myyn asuntoni Helsingissä ja muutan Raumalle
Ei enää yhtään kivaa asua täällä, vaikka olenkin paljasjalkainen stadilainen. Lapset on omillaan, paitsi nuorimmainen aloittaa lukion. Hän muuttaa kokonaan isälleen, ellei halua lähteä mukaani.
Uusi työpaikkakin on jo.
Kun nyt menisi koti pian kaupaksi ja löytyisi kiva ok-talo Raumalta!
Kommentit (41)
Tuollaisiin maisemiin lähtisin heti!
Helsinkinhän tunnettu Doverin valkoisten kallioiden tyyppisistä pystysuorista jyrkänteistä, joihin pyöräilijän on käytännössä mahdotonta kivuta.
Asun Raumalla. Olen asunut täällä lähes ikäni. Äitini asui hesassa ja kuoli 10 v sitten. Sillä oli talo siellä ja me myytin se veljeni kanssa kun saatiin perinnöksi. Ostin täälta talon perintörahoilla.
Aikamoinen kielimuuri stadilaiselle algaa puhua raumlaissii jaaritukssii.
Yrität myydä. Ei ole helppoa tässä markkinatilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen kielimuuri stadilaiselle algaa puhua raumlaissii jaaritukssii.
Raum o sit muute todell ahdasmieline paik' muualt tulleil, joten mite käypi, saas katto?
Vierailija kirjoitti:
Yrität myydä. Ei ole helppoa tässä markkinatilanteessa.
Totta, ei se vielä ole myyty. Iso perheasunto hyvällä paikalla. Pitäisi mennä kaupaksi, kuulemma. Mutta saa nähdä ja toivotaan parasta. Pitäkäa mulle peukkua!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen kielimuuri stadilaiselle algaa puhua raumlaissii jaaritukssii.
Olen hyvä kielissä ja murteissa. Kaikki tarttuu ja jää päähän. Kyl se Raum gielki.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ruuaksi Raumalla saa lapskoussia😀
Joo tiedän, ihana ruoka. Oltiin veneilemässä Ruotsin Norbottenin rannikolla kun lapset oli pieniä. Joka paikassa oli lapskojsia. Lapset tykästyi!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen kielimuuri stadilaiselle algaa puhua raumlaissii jaaritukssii.
Raum o sit muute todell ahdasmieline paik' muualt tulleil, joten mite käypi, saas katto?
Antaa tulla vaan, oon valmis : D
Ap
Onnea vaan. 😂 Minulla on lähinnä halu päästä pois sieltä.
En ymmärrä kuka pystyy jättämään lapsensa tuolla tavalla. Et voinut odottaa muutamaa vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Suosittelisin kiertämään kaukaa.
Eikun täysillä suoraan päin!!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruuaksi Raumalla saa lapskoussia😀
Joo tiedän, ihana ruoka. Oltiin veneilemässä Ruotsin Norbottenin rannikolla kun lapset oli pieniä. Joka paikassa oli lapskojsia. Lapset tykästyi!
Ap
Lihakeittoa soseutettuna. 😂
Tul tän, vaa ja ok niiton gotonas! Tääl pakka oleman asjat monel lail reeras, toisingo Kehätiä sisäpuolel, misä gaekenkarvast hullutus ja peli bruukatam pittä. Dääl saas fiinin dorpan ostettu puolel hinnal siit mitä maksas Herttoniämes hellahuanest.
Telakal piisa töit, ja torilt passa ostaa duareit napernaatei ja kala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen kielimuuri stadilaiselle algaa puhua raumlaissii jaaritukssii.
Raum o sit muute todell ahdasmieline paik' muualt tulleil, joten mite käypi, saas katto?
Antaa tulla vaan, oon valmis : D
Ap
Vanhemmat ihmiset voivat olla, kuten kaikissa eläkeläisvoittoisissa pikkukaupungeissa. Nuoremmat ovat ihan ulospäinsuuntautuneita.
Mutta lapsiperheillä on kyllä viime vuosina ollut halu muuttaa pois Raumalta.
Rauma on kiva pikkukaupunki. Onnea muuttuisi🙂