Myyn asuntoni Helsingissä ja muutan Raumalle
Ei enää yhtään kivaa asua täällä, vaikka olenkin paljasjalkainen stadilainen. Lapset on omillaan, paitsi nuorimmainen aloittaa lukion. Hän muuttaa kokonaan isälleen, ellei halua lähteä mukaani.
Uusi työpaikkakin on jo.
Kun nyt menisi koti pian kaupaksi ja löytyisi kiva ok-talo Raumalta!
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan. 😂 Minulla on lähinnä halu päästä pois sieltä.
Jees, hyva sulle! Trading places, gurrrrl!!! : DDDD
AP
Rauman satamasta on löydetty vietaslaji PETOKATKAA. RÄÄ RÄÄ RÄÄ miettisin kahdesti uskallanko muuttaa sinne 👹👴
Vierailija kirjoitti:
Rauman satamasta on löydetty vietaslaji PETOKATKAA. RÄÄ RÄÄ RÄÄ miettisin kahdesti uskallanko muuttaa sinne 👹👴
*vieraslaji
Vierailija kirjoitti:
Rauman satamasta on löydetty vietaslaji PETOKATKAA. RÄÄ RÄÄ RÄÄ miettisin kahdesti uskallanko muuttaa sinne 👹👴
Katkavasu pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauman satamasta on löydetty vietaslaji PETOKATKAA. RÄÄ RÄÄ RÄÄ miettisin kahdesti uskallanko muuttaa sinne 👹👴
Katkavasu pois!
Puppa pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauman satamasta on löydetty vietaslaji PETOKATKAA. RÄÄ RÄÄ RÄÄ miettisin kahdesti uskallanko muuttaa sinne 👹👴
Katkavasu pois!
Puppa pois!
Mode, bännää tämä hullu!
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen kielimuuri stadilaiselle algaa puhua raumlaissii jaaritukssii.
Nooo, yksi helsinkiläinen tuli ja meni Raumalla syntyneen ja kasvaneen kanssa naimisiin melkein 34 vuotta sitten. Ihan hyvin ovat toisiaan ymmärtäneet - Turussa, jossa ovat koko ajan yhdessä asuneet. 😁
Todellakin, 37 vuotta yhdessä ja 34 vuotta naimisissa, että näin meillä. Eipä ole ymmärryksessä ongelmia ollut, vaikka aksenttini on vieläkin tuolta 90 kilometriä pohjoisemmasta. 😄
Oi, tervetuloa! :)
Kunhan et erehdy kehumaan Poria, tulet varmasti meidän raumlaisten kanssa ihan hyvin toimeen :D.
Vierailija kirjoitti:
Oi, tervetuloa! :)
Kunhan et erehdy kehumaan Poria, tulet varmasti meidän raumlaisten kanssa ihan hyvin toimeen :D.
Pori nyt kumminkin on isompi. Siitä ei pääse mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, tervetuloa! :)
Kunhan et erehdy kehumaan Poria, tulet varmasti meidän raumlaisten kanssa ihan hyvin toimeen :D.
Pori nyt kumminkin on isompi. Siitä ei pääse mihinkään.
Pieni kaupunki on tosi kiva suuren kaupungin jälkeen. Sitä paitsi suuruudella ei ole Porille mitään hyötyä. Ajatteles nyt, jos teidän poliisi olisi oikeasti osannut hommansa, Suomen veronmaksajat olisivat välttyneet maksamasta tolkuttomasti Anneli Auerille!
Vierailija kirjoitti:
Rauman satamasta on löydetty vietaslaji PETOKATKAA. RÄÄ RÄÄ RÄÄ miettisin kahdesti uskallanko muuttaa sinne 👹👴
Ite olet petokatka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, tervetuloa! :)
Kunhan et erehdy kehumaan Poria, tulet varmasti meidän raumlaisten kanssa ihan hyvin toimeen :D.
Pori nyt kumminkin on isompi. Siitä ei pääse mihinkään.
Laillise ja muutengi gaeken puolen fiksu ihmise bruukkava assu Raumal. Gyl snää sen sit näes ja kuules, go tlees tän ja yhe eine oles baohan muinassi toril pystökaffel tai ottan biäne romdodi Otavas.
Mut jos sää ny ihan väkisi haluus Poris asu, nii muut Räpsööhö, siel ny o viel joki tolkku ihmisis ja talois jäljel, tiäksää..
Kyl Raum on aina Raum onnea uusraumalaiselle tulevaan.
Hesalaisen kaksion hinnalla saa ihan mukavan talon sieltäpäin. Ostaisin mieluiten jostain Rauman ja Uudenkaupungin väliltä enkä Porin suunnalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen kielimuuri stadilaiselle algaa puhua raumlaissii jaaritukssii.
Raum o sit muute todell ahdasmieline paik' muualt tulleil, joten mite käypi, saas katto?
Tämän kommentin voi sitten jättää huomioimatta; joku Porilainen on kommentin piruuttaan kirjoittanut. Raumalta pääsee kätevästi vierailemaan Hesassa Turun kautta kulkien.
Pari ihanaa vanhan ajan kahvilaa Rauman vanhassa kaupungissa ja kivoja putiikkeja. Joka kesä käydään.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen kielimuuri stadilaiselle algaa puhua raumlaissii jaaritukssii.
Ei ole mikään pakko puhua raumalaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, tervetuloa! :)
Kunhan et erehdy kehumaan Poria, tulet varmasti meidän raumlaisten kanssa ihan hyvin toimeen :D.
Pori nyt kumminkin on isompi. Siitä ei pääse mihinkään.
Pieni kaupunki on tosi kiva suuren kaupungin jälkeen. Sitä paitsi suuruudella ei ole Porille mitään hyötyä. Ajatteles nyt, jos teidän poliisi olisi oikeasti osannut hommansa, Suomen veronmaksajat olisivat välttyneet maksamasta tolkuttomasti Anneli Auerille!
Tähtisentie on Ulvilassa, siellä Auer ja Lahti asuivat.
En ole porilainen, tykkään vain faktoista.
Avioero. Ihan sovussa. Taisin kutsua häntä miehekseni : )
Freudian slip hah haa!
No uitenkin ainut aviomies mitä mulla ollut vaikka nykyisin ex.
Ap