Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyn asuntoni Helsingissä ja muutan Raumalle

Vierailija
12.05.2026 |

Ei enää yhtään kivaa asua täällä, vaikka olenkin paljasjalkainen stadilainen. Lapset on omillaan, paitsi nuorimmainen aloittaa lukion. Hän muuttaa kokonaan isälleen, ellei halua lähteä mukaani.


Uusi työpaikkakin on jo.


Kun nyt menisi koti pian kaupaksi ja löytyisi kiva ok-talo Raumalta!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et asu miehensi kanssa?

Avioero. Ihan sovussa. Taisin kutsua häntä miehekseni : )

Freudian slip hah haa!

No uitenkin ainut aviomies mitä mulla ollut vaikka nykyisin ex.

Ap

Vierailija
22/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan. 😂 Minulla on lähinnä halu päästä pois sieltä.

Jees, hyva sulle! Trading places, gurrrrl!!! : DDDD

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauman satamasta on löydetty vietaslaji PETOKATKAA. RÄÄ RÄÄ RÄÄ miettisin kahdesti uskallanko muuttaa sinne 👹👴

Vierailija
24/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauman satamasta on löydetty vietaslaji PETOKATKAA. RÄÄ RÄÄ RÄÄ miettisin kahdesti uskallanko muuttaa sinne 👹👴

*vieraslaji 

Vierailija
25/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauman satamasta on löydetty vietaslaji PETOKATKAA. RÄÄ RÄÄ RÄÄ miettisin kahdesti uskallanko muuttaa sinne 👹👴

Katkavasu pois! 

Vierailija
26/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauman satamasta on löydetty vietaslaji PETOKATKAA. RÄÄ RÄÄ RÄÄ miettisin kahdesti uskallanko muuttaa sinne 👹👴

Katkavasu pois! 

Puppa pois! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. 

Vierailija
28/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauman satamasta on löydetty vietaslaji PETOKATKAA. RÄÄ RÄÄ RÄÄ miettisin kahdesti uskallanko muuttaa sinne 👹👴

Katkavasu pois! 

Puppa pois! 

Mode, bännää tämä hullu! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen kielimuuri stadilaiselle algaa puhua raumlaissii jaaritukssii. 

Nooo, yksi helsinkiläinen tuli ja meni Raumalla syntyneen ja kasvaneen kanssa naimisiin melkein 34 vuotta sitten. Ihan hyvin ovat toisiaan ymmärtäneet - Turussa, jossa ovat koko ajan yhdessä asuneet. 😁

Todellakin, 37 vuotta yhdessä ja 34 vuotta naimisissa, että näin meillä. Eipä ole ymmärryksessä ongelmia ollut, vaikka aksenttini on vieläkin tuolta 90 kilometriä pohjoisemmasta. 😄

Vierailija
30/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, tervetuloa! :)

 

Kunhan et erehdy kehumaan Poria, tulet varmasti meidän raumlaisten kanssa ihan hyvin toimeen :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, tervetuloa! :)

 

Kunhan et erehdy kehumaan Poria, tulet varmasti meidän raumlaisten kanssa ihan hyvin toimeen :D.

Pori nyt kumminkin on isompi. Siitä ei pääse mihinkään.

Vierailija
32/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, tervetuloa! :)

 

Kunhan et erehdy kehumaan Poria, tulet varmasti meidän raumlaisten kanssa ihan hyvin toimeen :D.

Pori nyt kumminkin on isompi. Siitä ei pääse mihinkään.

Pieni kaupunki on tosi kiva suuren kaupungin jälkeen. Sitä paitsi suuruudella ei ole Porille mitään hyötyä. Ajatteles nyt, jos teidän poliisi olisi oikeasti osannut hommansa, Suomen veronmaksajat olisivat välttyneet maksamasta tolkuttomasti Anneli Auerille! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauman satamasta on löydetty vietaslaji PETOKATKAA. RÄÄ RÄÄ RÄÄ miettisin kahdesti uskallanko muuttaa sinne 👹👴

Ite olet petokatka. 

Vierailija
34/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, tervetuloa! :)

 

Kunhan et erehdy kehumaan Poria, tulet varmasti meidän raumlaisten kanssa ihan hyvin toimeen :D.

Pori nyt kumminkin on isompi. Siitä ei pääse mihinkään.

Laillise ja muutengi gaeken puolen fiksu ihmise bruukkava assu Raumal. Gyl snää sen sit näes ja kuules, go tlees tän ja yhe eine oles baohan muinassi toril pystökaffel tai ottan biäne romdodi Otavas.


Mut jos sää ny ihan väkisi haluus Poris asu, nii muut Räpsööhö, siel  ny o viel joki tolkku ihmisis ja talois jäljel, tiäksää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl Raum on aina Raum onnea uusraumalaiselle tulevaan.

Vierailija
36/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesalaisen kaksion hinnalla saa ihan mukavan talon sieltäpäin. Ostaisin mieluiten jostain Rauman ja Uudenkaupungin väliltä enkä Porin suunnalta?

Vierailija
37/41 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen kielimuuri stadilaiselle algaa puhua raumlaissii jaaritukssii. 

Raum o sit muute todell ahdasmieline paik' muualt tulleil, joten mite käypi, saas katto?

Tämän kommentin voi sitten jättää huomioimatta; joku Porilainen on kommentin piruuttaan kirjoittanut. Raumalta pääsee kätevästi vierailemaan Hesassa Turun kautta kulkien.

Vierailija
38/41 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ihanaa vanhan ajan kahvilaa Rauman vanhassa kaupungissa ja kivoja putiikkeja. Joka kesä käydään.

Vierailija
39/41 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen kielimuuri stadilaiselle algaa puhua raumlaissii jaaritukssii. 

Ei ole mikään pakko puhua raumalaisten kanssa. 

Vierailija
40/41 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, tervetuloa! :)

 

Kunhan et erehdy kehumaan Poria, tulet varmasti meidän raumlaisten kanssa ihan hyvin toimeen :D.

Pori nyt kumminkin on isompi. Siitä ei pääse mihinkään.

Pieni kaupunki on tosi kiva suuren kaupungin jälkeen. Sitä paitsi suuruudella ei ole Porille mitään hyötyä. Ajatteles nyt, jos teidän poliisi olisi oikeasti osannut hommansa, Suomen veronmaksajat olisivat välttyneet maksamasta tolkuttomasti Anneli Auerille! 

Tähtisentie on Ulvilassa, siellä Auer ja Lahti asuivat.

En ole porilainen, tykkään vain faktoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän