Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyn asuntoni Helsingissä ja muutan Raumalle

Vierailija
12.05.2026 |

Ei enää yhtään kivaa asua täällä, vaikka olenkin paljasjalkainen stadilainen. Lapset on omillaan, paitsi nuorimmainen aloittaa lukion. Hän muuttaa kokonaan isälleen, ellei halua lähteä mukaani.


Uusi työpaikkakin on jo.


Kun nyt menisi koti pian kaupaksi ja löytyisi kiva ok-talo Raumalta!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauma on kiva pikkukaupunki. Onnea muuttuisi🙂

Vierailija
2/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisiin maisemiin lähtisin heti!

https://en.wikipedia.org/wiki/Rauma_Municipality

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkinhän tunnettu Doverin valkoisten kallioiden tyyppisistä pystysuorista jyrkänteistä, joihin pyöräilijän on käytännössä mahdotonta kivuta.

Vierailija
4/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Raumalla. Olen asunut täällä lähes ikäni. Äitini asui hesassa ja kuoli 10 v sitten. Sillä oli talo siellä ja me myytin se veljeni kanssa kun saatiin perinnöksi. Ostin täälta talon perintörahoilla.

Vierailija
5/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen kielimuuri stadilaiselle algaa puhua raumlaissii jaaritukssii. 

Vierailija
6/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität myydä. Ei ole helppoa tässä markkinatilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuaksi Raumalla saa lapskoussia😀

Vierailija
8/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen kielimuuri stadilaiselle algaa puhua raumlaissii jaaritukssii. 

Raum o sit muute todell ahdasmieline paik' muualt tulleil, joten mite käypi, saas katto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin kiertämään kaukaa.

Vierailija
10/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrität myydä. Ei ole helppoa tässä markkinatilanteessa.

Totta, ei se vielä ole myyty. Iso perheasunto hyvällä paikalla. Pitäisi mennä kaupaksi, kuulemma. Mutta saa nähdä ja toivotaan parasta. Pitäkäa mulle peukkua!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen kielimuuri stadilaiselle algaa puhua raumlaissii jaaritukssii. 

Olen hyvä kielissä ja murteissa. Kaikki tarttuu ja jää päähän. Kyl se Raum gielki.

Ap

Vierailija
12/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruuaksi Raumalla saa lapskoussia😀

Joo tiedän, ihana ruoka. Oltiin veneilemässä Ruotsin Norbottenin rannikolla kun lapset oli pieniä. Joka paikassa oli lapskojsia. Lapset tykästyi!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen kielimuuri stadilaiselle algaa puhua raumlaissii jaaritukssii. 

Raum o sit muute todell ahdasmieline paik' muualt tulleil, joten mite käypi, saas katto?

Antaa tulla vaan, oon valmis : D

Ap

Vierailija
14/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan. 😂 Minulla on lähinnä halu päästä pois sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kuka pystyy jättämään lapsensa tuolla tavalla. Et voinut odottaa muutamaa vuotta?

Vierailija
16/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisin kiertämään kaukaa.

Eikun täysillä suoraan päin!!!!

Ap

Vierailija
17/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruuaksi Raumalla saa lapskoussia😀

Joo tiedän, ihana ruoka. Oltiin veneilemässä Ruotsin Norbottenin rannikolla kun lapset oli pieniä. Joka paikassa oli lapskojsia. Lapset tykästyi!

Ap

Lihakeittoa soseutettuna. 😂

Vierailija
18/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tul tän, vaa ja ok niiton gotonas! Tääl pakka oleman asjat monel lail reeras, toisingo Kehätiä sisäpuolel, misä gaekenkarvast hullutus ja peli bruukatam pittä. Dääl saas fiinin dorpan ostettu puolel hinnal siit mitä maksas Herttoniämes hellahuanest.

Telakal piisa töit, ja torilt passa ostaa duareit napernaatei ja kala.

Vierailija
19/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen kielimuuri stadilaiselle algaa puhua raumlaissii jaaritukssii. 

Raum o sit muute todell ahdasmieline paik' muualt tulleil, joten mite käypi, saas katto?

Antaa tulla vaan, oon valmis : D

Ap

Vanhemmat ihmiset voivat olla, kuten kaikissa eläkeläisvoittoisissa pikkukaupungeissa. Nuoremmat ovat ihan ulospäinsuuntautuneita. 

Mutta lapsiperheillä on kyllä viime vuosina ollut halu muuttaa pois Raumalta.

Vierailija
20/41 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et asu miehensi kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä