Lue keskustelun säännöt.
Myyn asuntoni Helsingissä ja muutan Raumalle
12.05.2026 |
Ei enää yhtään kivaa asua täällä, vaikka olenkin paljasjalkainen stadilainen. Lapset on omillaan, paitsi nuorimmainen aloittaa lukion. Hän muuttaa kokonaan isälleen, ellei halua lähteä mukaani.
Uusi työpaikkakin on jo.
Kun nyt menisi koti pian kaupaksi ja löytyisi kiva ok-talo Raumalta!
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eilisessä ketjussa asuit siellä jo. Mites tässä nyt niin kävi?