Lue keskustelun säännöt.
Syke kausi 23
Kommentit (42)
Kaikista ärsyttävin on kyllä Jannica. Sais poistua sarjasta. Ei ole hahmona kehittynyt yhtään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänKaikista ärsyttävin on kyllä Jannica. Sais poistua sarjasta. Ei ole hahmona kehittynyt yhtään.
Eikö Marjut trailerissa ollut jossain toimeenpiteessä tai sairaalasängyssä. Veikkaan kurkkusyöpää tms