Syke kausi 23
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
toi Frida on jotenkin outo. Veera sit lähti, ainakin joksikin aikaa.
Voi Ilmaria. Se tarvitsisi jonkun kivan ja tasapainoisen rakkauden
Maxiin on taas palannut sitä aiempien kausien draivia. Kiva katsoa.
Vierailija kirjoitti:
toi Frida on jotenkin outo. Veera sit lähti, ainakin joksikin aikaa.
Oma veikkaus on, että Frida on ihan jotain muuta kuin mitä väittää olevansa. Maxille kertoi olevansa juristi siinä vaiheessa kun tajusi Maxin olevan lääkäri. Mahtaakohan oikeasti kuitenkaan olla, vai ajatteliko, että juristi tekee lääkäriin hyvän vaikutuksen.. Itseäni alkoi jotenkin heti epäilyttää.
Eikös Elena ja Lusu näytelleet yhdessä myös siinä jouluelokuvassa?
Minua ihmetyttää tämä hiljaisuus tässä ketjussa. Sama homma on ollut jo monen kauden kohdalla. Ensin on aina kommentteja, joissa odotetaan kovasti sarjan alkua ja kirjoitellaan trailereista ja tulevien jaksojen kuvauksista, kun ne ilmestyvät Ruutuun. Sitten kun kausi lopulta alkaa, loppuvat kommentit tai siis vähenevät ainakin. Olisi kiva keskustella jaksoista täällä. Miksi ihmiset eivät innostu Sykkeestä samalla tavalla kuin monesta muusta tv-sarjasta?
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää tämä hiljaisuus tässä ketjussa. Sama homma on ollut jo monen kauden kohdalla. Ensin on aina kommentteja, joissa odotetaan kovasti sarjan alkua ja kirjoitellaan trailereista ja tulevien jaksojen kuvauksista, kun ne ilmestyvät Ruutuun. Sitten kun kausi lopulta alkaa, loppuvat kommentit tai siis vähenevät ainakin. Olisi kiva keskustella jaksoista täällä. Miksi ihmiset eivät innostu Sykkeestä samalla tavalla kuin monesta muusta tv-sarjasta?
Samaa olen ihmetellyt viimeisten kausien aikana.
Minulla on tapana kommentoida, mutta olen huomannut myös, että se oma kommenttini saattaa pitkään pysyä ketjun viimeisenä. Kuinkahan usein siis te, jotka nyt ihmettelette kommenttien vähäisyyttä, kommentoitte itse, vai käyttekö vaan katsomassa, että ei ole tullut lisää kommentteja? Muistattehan olla itsekin aktiivisia, jos haluatte keskustella. Jokaisen keskustelunhalu tyrehtyy, jos huomaa kirjoittelevansa tänne melkeinpä yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siiri on kyllä niin mainio!
"onko tässä jotain flirttia jossa mun pitäis olla mukana?"
Siirin suorasukaisuus on kyllä omaa luokkaansa; Lenitalle ja Leeville ilmoitti, että olin Jessellä yötä ja me pantiin. Saas nähdä, minkälaiseksi tää Siirin ja Jessen ja suhde lopulta kehkeytyy, ainakin lähti aika nopeasti liikkeelle.
Sonjan tapa kuulustella Jesseä oli erittäin ärsyttävä, eihän Jesse ole enää millään tavalla tilivelvollinen Sonjalle ja niinkuin Jesse sanoikin, Siiri on aikuinen ihminen ja vastaa itse itsestään.
Saa nähdä mikä diagnoosi tälle Siirille kirjoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
toi Frida on jotenkin outo. Veera sit lähti, ainakin joksikin aikaa.
Hyvä, Malmivaara ei vaan osaa näytellä. Hahmo, keski-ikäinen voimaantunut nainen joka ei halua suhdetta, me vaan pannaan, booooring.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siiri on kyllä niin mainio!
"onko tässä jotain flirttia jossa mun pitäis olla mukana?"
Siirin suorasukaisuus on kyllä omaa luokkaansa; Lenitalle ja Leeville ilmoitti, että olin Jessellä yötä ja me pantiin. Saas nähdä, minkälaiseksi tää Siirin ja Jessen ja suhde lopulta kehkeytyy, ainakin lähti aika nopeasti liikkeelle.
Sonjan tapa kuulustella Jesseä oli erittäin ärsyttävä, eihän Jesse ole enää millään tavalla tilivelvollinen Sonjalle ja niinkuin Jesse sanoikin, Siiri on aikuinen ihminen ja vastaa itse itsestään.
Saa nähdä mikä diagnoosi tälle Siirille kirjoitetaan.
Autismikirjo
Maxhan sanoi olevansa muusikko ja bändissä laulaja. Kunnes kävi sitten niin että Frida tuotiin Traumalle ja tarvitsi tahdistimen jonka Max asensi. .
Malmivaara näyttelee hyvin traumatisoitunutta lääkäriä joka ei vastaanota tunnetta/apua vaan pakenee sitä. Ilmari taas on liian tunkeileva ja haluaisi itselleen tasaisen ja vakiintuvan puolison.
Veerasta ei siihen toistaiseksi ole.
En pidä Siiristä yhtään. Epäkunnioittava ja itsekäs. Kyllähän Holopainenkin töksäytteli, mutta osasi kuitenkin kunnioittaa muita ihmisiä ja osasi käytöstavat. Siksi oli mainio hahmo. Siiri on kuin huonosti kasvatettu ainoa lapsi ja tekisi mieli läpsäyttää, että oppisi käyttäytymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siiri on kyllä niin mainio!
"onko tässä jotain flirttia jossa mun pitäis olla mukana?"
Siirin suorasukaisuus on kyllä omaa luokkaansa; Lenitalle ja Leeville ilmoitti, että olin Jessellä yötä ja me pantiin. Saas nähdä, minkälaiseksi tää Siirin ja Jessen ja suhde lopulta kehkeytyy, ainakin lähti aika nopeasti liikkeelle.
Sonjan tapa kuulustella Jesseä oli erittäin ärsyttävä, eihän Jesse ole enää millään tavalla tilivelvollinen Sonjalle ja niinkuin Jesse sanoikin, Siiri on aikuinen ihminen ja vastaa itse itsestään.
Saa nähdä mikä diagnoosi tälle Siirille kirjoitetaan.
Toivottavasti ei yhtään mikään. Diagnosointi on niin ahdistavaa. Toivon että annetaan olla tuollainen kivan höpsö ja persoonallinen ilman mitään leimoja
Vierailija kirjoitti:
En pidä Siiristä yhtään. Epäkunnioittava ja itsekäs. Kyllähän Holopainenkin töksäytteli, mutta osasi kuitenkin kunnioittaa muita ihmisiä ja osasi käytöstavat. Siksi oli mainio hahmo. Siiri on kuin huonosti kasvatettu ainoa lapsi ja tekisi mieli läpsäyttää, että oppisi käyttäytymään.
Minusta Siiri on erittäin virkistävä lisä sarjaan. Tykkään seurata hänen touhuiluaan ja nauraa hänen yllättäville kommenteilleen. Omasta mielestäni Siiri ei ole tahallaan ilkeä kenellekään, hän on suora-sanainen ja vähän höpsö, hoitajana ilmeisesti kuitenkin ihan pätevä.
Mutta onpa oikeasti kiva nähdä myös Max jotenkin ihan uudessa vedossa. Monta kautta oli jotenkin niin nuutuneenoloinen.
erikoista, miks marjut otti hörppyä kesken työpäivän? joku sairaus taitaa olla?
frida on epäilyttävä..
Vierailija kirjoitti:
erikoista, miks marjut otti hörppyä kesken työpäivän? joku sairaus taitaa olla?
frida on epäilyttävä..
Marjuthan kurlasi kurkkuaan, on myös kurkkutabletteja nappallut ja viisimmässä jaksossa sanoi Lenitalle, kun istuivat lounaalla syömässä, että hänellä on kurkun kanssa vähän ongelmia. Ei näyttänyt saavan ruokaakaan alas ja Lenita totesikin, että hänen kannattaisi käydä lääkärin pakeilla. Jaksopaljastuksissa luki jotain sen tyyppistä, että selviää, ettei Marjutilla olekaan ihsn tavallista kurkkukipua. Ehkäpä Markut onkin sitten vakavammin sairas..
Onkohan uusi kausi muuten vain 20 jaksoa?
toi Frida on jotenkin outo. Veera sit lähti, ainakin joksikin aikaa.