Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syke kausi 23

Vierailija
21.04.2026 |

Uutta kautta kohti 

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

erikoista, miks marjut otti hörppyä kesken työpäivän? joku sairaus taitaa olla?

frida on epäilyttävä.. 

Marjuthan kurlasi kurkkuaan, on myös kurkkutabletteja nappallut ja viisimmässä jaksossa sanoi Lenitalle, kun istuivat lounaalla syömässä, että hänellä on kurkun kanssa vähän ongelmia. Ei näyttänyt saavan ruokaakaan alas ja Lenita totesikin, että hänen kannattaisi käydä lääkärin pakeilla. Jaksopaljastuksissa luki jotain sen tyyppistä, että selviää, ettei Marjutilla olekaan ihsn tavallista kurkkukipua. Ehkäpä Markut onkin sitten vakavammin sairas.. 

Eikö Marjut trailerissa ollut jossain toimeenpiteessä tai sairaalasängyssä. Veikkaan kurkkusyöpää tms

Vierailija
42/42 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ärsyttävin on kyllä Jannica. Sais poistua sarjasta. Ei ole hahmona kehittynyt yhtään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla