Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle: Mette-Marit edusti ensimmäistä kertaa happiviiksissä - Adjutantti piteli happisäiliötä vastaanoton ajan, video

Vierailija
10.04.2026 |

Norjan kruununprinsessa Mette-Marit edusti ensimmäistä kertaa happiviiksissä. Adjutantti piteli letkun päässä olevaa happisäiliötä vastaanoton ajan. 

https://yle.fi/a/74-20219958

Kommentit (191)

Vierailija
181/191 |
26.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä alkuunkaan, miksi Mette yleensä piti yhteyttä Epsteiniin.  Oliko/onko hänen elämänsä niin tylsää, hakiko jotain jännämiestä?  Miehensä voisi hankkia uuden vaimon, kysyntää riittää, komea mies.

Haakon on enemmän nössön näköinen.

Vierailija
182/191 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas kun tuli vastoinkäymisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/191 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista

Vierailija
184/191 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onnelliset" suomalaiset löylyttävät vaikeassa tilanteessa olevaa ihmistä.

 

Voisiko lanseerata uuden ilmaisun: matkien vahingoniloista voisi käyttää vahingononnellinen adjektiivia näistä kommentoijista. 

En itse ainakaan vahingoniloinen ole, - miksi olisin? Mette ei vaan ole pysynyt totuudessa. Norjalaislehdet kirjoittelee, että tuo happiviiksiesitys oli pelkkää hovin taktikointia. 

Ai koko hovi mukana? Oho

Vierailija
185/191 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi viikset varmaan edes kiinni missään happipullossa. Korkeintaan ilokaasua imppaa niistä.

Vierailija
186/191 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairas kun tuli vastoinkäymisiä

On ollut jo vuosia sairas. Hänen sairastama tauti on kammottava, ei ole muuta parannuskeinoa kuin keuhkojensiirto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
187/191 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille voi mitään, että tulee tunne huijauksesta!  Huijannut kansaa jo sen verran, että väkisinkin tuntuu nyt yrittävän säälipisteitä.  Siirtyis vaan sovinnolla syrjään, ei tuota Epstein-mainehaittaa mikään happipullo poista!

Vierailija
188/191 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mette veti kokkelia nokkaan limusiinissa matkalla eri tilaisuuksiin, suurlähetystön entinen työntekijä paljasti. Ja haukkui tilaisuuden osallistujia tyhmiksi apinoiksi, ja kirjoitti Epsteinille että ole tosi tylsissä juhlissa.

So What? Se on mitä on. Jos edes on totta. Tällaista elämä nykyisin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
189/191 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sille voi mitään, että tulee tunne huijauksesta!  Huijannut kansaa jo sen verran, että väkisinkin tuntuu nyt yrittävän säälipisteitä.  Siirtyis vaan sovinnolla syrjään, ei tuota Epstein-mainehaittaa mikään happipullo poista!

Kova paikka tuntuu olevan.

Vierailija
190/191 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutaman ihmisen, joille tulee aina jossain päin kipua, kun joutuvat esim. tekemään jotain, jota eivät osaa.  Mitta tämä ei liity tähän asiaan. Tuli vain mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
191/191 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan aio katsoa videota. Sehän haluaa, että kaikki näkee.