Yle: Mette-Marit edusti ensimmäistä kertaa happiviiksissä - Adjutantti piteli happisäiliötä vastaanoton ajan, video
Norjan kruununprinsessa Mette-Marit edusti ensimmäistä kertaa happiviiksissä. Adjutantti piteli letkun päässä olevaa happisäiliötä vastaanoton ajan.
Kommentit (191)
Sairas kun tuli vastoinkäymisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Onnelliset" suomalaiset löylyttävät vaikeassa tilanteessa olevaa ihmistä.
Voisiko lanseerata uuden ilmaisun: matkien vahingoniloista voisi käyttää vahingononnellinen adjektiivia näistä kommentoijista.
En itse ainakaan vahingoniloinen ole, - miksi olisin? Mette ei vaan ole pysynyt totuudessa. Norjalaislehdet kirjoittelee, että tuo happiviiksiesitys oli pelkkää hovin taktikointia.
Ai koko hovi mukana? Oho
Noi viikset varmaan edes kiinni missään happipullossa. Korkeintaan ilokaasua imppaa niistä.
Vierailija kirjoitti:
Sairas kun tuli vastoinkäymisiä
On ollut jo vuosia sairas. Hänen sairastama tauti on kammottava, ei ole muuta parannuskeinoa kuin keuhkojensiirto.
Ei sille voi mitään, että tulee tunne huijauksesta! Huijannut kansaa jo sen verran, että väkisinkin tuntuu nyt yrittävän säälipisteitä. Siirtyis vaan sovinnolla syrjään, ei tuota Epstein-mainehaittaa mikään happipullo poista!
Vierailija kirjoitti:
Mette veti kokkelia nokkaan limusiinissa matkalla eri tilaisuuksiin, suurlähetystön entinen työntekijä paljasti. Ja haukkui tilaisuuden osallistujia tyhmiksi apinoiksi, ja kirjoitti Epsteinille että ole tosi tylsissä juhlissa.
So What? Se on mitä on. Jos edes on totta. Tällaista elämä nykyisin on.
Vierailija kirjoitti:
Ei sille voi mitään, että tulee tunne huijauksesta! Huijannut kansaa jo sen verran, että väkisinkin tuntuu nyt yrittävän säälipisteitä. Siirtyis vaan sovinnolla syrjään, ei tuota Epstein-mainehaittaa mikään happipullo poista!
Kova paikka tuntuu olevan.
Tiedän muutaman ihmisen, joille tulee aina jossain päin kipua, kun joutuvat esim. tekemään jotain, jota eivät osaa. Mitta tämä ei liity tähän asiaan. Tuli vain mieleen.
En todellakaan aio katsoa videota. Sehän haluaa, että kaikki näkee.
Haakon on enemmän nössön näköinen.