Lue keskustelun säännöt.
Aivan ihana ja kaunis pikkutyttö :)
Kommentit (2)
mun on kyllä kauniinpi ja älykkäämpi. Itsekin olen järkevämpi kuin ap enkä laita hänen kuviaan nettiin!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänmun on kyllä kauniinpi ja älykkäämpi. Itsekin olen järkevämpi kuin ap enkä laita hänen kuviaan nettiin!
onko pirkka-pekka petelius sen isukki? Vai kuka?