Lue keskustelun säännöt.
Minulla on IKÄVÄ
Kommentit (2)
Asumme eri paikkakunnilla ja poissaolo kuuluu kuvaan, normaalisti ukun ihan ok kun mies on poissa - paremmin tosin hänen kanssaan.
Mutta nyt hän on pidemmällä reissulla ulkomailla, ja olen levoton kuten aina tässä tilanteessa. Eikä ole lapsiakaan kotona unileluksi :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nukun aina huonosti kun on poissa tai jos tiedän, et tulee aamuyöstä kotiin, saatan valvoa ja odottaa niin kuin nytkin. Inhoan yksin nukkumista.