Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rupikonnamyrkytys?!?

Vierailija
28.08.2011 |

En löytäny netistä tietoa muuta kuin koiriin liittyen.



Mutta siis mies laittoi mökiltä viestiä, että 4v muksumme (jolla on muutama allergia ja esim. alkukesän hyttysenpistoille yliherkkyyttä) oli pidellyt rupisammakkoa kädessään ja siitä jonkin ajan kuluttua tuli kova päänsärky ja lapsi oksensi. Normaalisti ei koskaan ole ollut pääkipuja, migreenistä puhumattakaan. Tämä oli eilen ja nyt on kuulemma ihan normaali. Tietysti tässä pelottelen itseäni ajatuksilla, että vaurioittaako tuollaiset myrkyt maksaa tai munuaisia tms...?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puolustautuessaan rupikonna voi erittää ihorauhasistaan myrkyllistä, maitomaista limaa."



Ei rupikonnat mitään erityisen vaarallisia ole, mutta ehkä just tuollainen lyhytkestoinen pahoinvointi voi tulla jos on saanut myrkkyä mahaan.

Vierailija
2/2 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole mikään hellävarainen elukoiden käsittelijä :/



ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla