Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Tku-Tukholma miniristeilyltä mennä maihin? (käyttää reittimatkana?)

Vierailija
28.08.2011 |

Eli jos ostaa sellaisen 23h miniristeilyn Turku-Tukholma reitille, missä ei siis ole varsinaisesti maissakäyntiä (kun laiva lähtee melkein samantien takaisinpäin), voiko siinä kuitenkin mennä maihin ja jäädä sitten sinne??



Miniristeilyn saisi tarjouksena nimittäin edullisemmin kuin reittimatkan, eli kannattaisi tietty tehdä niin, että ostaisi miniristeilyn, mutta jääkin Tukholmassa pois ja jättää vain käyttämättä sen miniristeilyn loppuosuuden.



(Ostaisi sitten vaan paluuseen sen normaalin reittimatkan vain Tukholma-Turku haluamalleen päivälle.)



Vai tuleeko maihinnousukorttiin joku merkintä "ei oikeuta maihinnousuun" tms. ja tarkastetaanko ne kortit Tukholmassa maihin MENTÄESSÄ Turusta tulevilta laivoilta??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama juttu se on toisessa päässä.

Vierailija
2/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siellä Tukholmassa ei ole maihinpääsyä lainkaan eli kalikkaan on jäätävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siellä Tukholmassa ei ole maihinpääsyä lainkaan eli kalikkaan on jäätävä.

Kyllä siellä on maihinpääsy. Laivalla kun kulkee reittimatkustajia, jotka haluavat päästä maihin! :)

Vierailija
4/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu valitettavasti Kun siellä Tukholmassa ei ole maihinpääsyä lainkaan eli kalikkaan on jäätävä.


miks ne kuitenkin aina odottelee siellä maihinnousupaikoilla?

Vierailija
5/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en siis ole aaaaiiikohin mennyt Turusta reittiä, joten en ole ihan varma onko systeemit vaikka muuttuneet, eli että 23h risteilymatkustajia jotenkin "ratsattaisiin " ja ei pääsettäisi maihin, etteivät hyväksikäytä halpoja risteilyhintoja :).



ap

Vierailija
6/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee maihin, eikä ketään ratsata:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reittimatkoja ostaa :).



Aika usein noita edullisia miniristeilytarjouksia on.



ap

Vierailija
8/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se laiva ihan heti takaisin lähde.

Katsokaas, siellä on aika monta konttia ja rekkaa jotka ajetaan sieltä ulos ja uusia tulee tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni :)



Mitäs ovat yhden suunnan matkat niin pirun kalliita.

Vierailija
10/12 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta viestiketjusta on sen verran aikaa että tietääkö kukaan että onnistuuko sama edelleen? Ja onko kokeiltu kummalla laivalla? Se mitä pelkään mielessäni että siellä olisi tänäpäivänä sellaiset aukenevat portit jossa sitä lippua vedetään..?? Mutta tuskimpa vaan on mut jos sittenkin..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu edelleenkin.

Vierailija
12/12 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, varustamoita ei kiinnosta lisälippujen myynti lainkaan. Varustamot eivät pyri tekemään voittoa lainkaan. Siksi toivovat myöskin että matkustajat vievät omat evät mukaan matkalle 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi