Teen sitä aika usein ja lapsetkin tykkäävät. Mutta jos joku ei tykkää anjoviksista tai oliiveista, niin sitten tietysti kannatta unohtaa.
Hyvä kun tulit maininneeksi, taidanpa tehdä taas, nythän on tomaatit tuoreita ja halpoja (tuo onnistuu toki helpoiten valmiiksi kuorituista tölkkitomaateista, mutta maku on aina tuoreilla tomaateilla parempi)
Teen sitä aika usein ja lapsetkin tykkäävät. Mutta jos joku ei tykkää anjoviksista tai oliiveista, niin sitten tietysti kannatta unohtaa.
Hyvä kun tulit maininneeksi, taidanpa tehdä taas, nythän on tomaatit tuoreita ja halpoja (tuo onnistuu toki helpoiten valmiiksi kuorituista tölkkitomaateista, mutta maku on aina tuoreilla tomaateilla parempi)