Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puttanesca kastike, oletko syönyt, onko hyvää?

Vierailija
10.08.2011 |

Olisi aika helppo valmista...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sitä aika usein ja lapsetkin tykkäävät. Mutta jos joku ei tykkää anjoviksista tai oliiveista, niin sitten tietysti kannatta unohtaa.



Hyvä kun tulit maininneeksi, taidanpa tehdä taas, nythän on tomaatit tuoreita ja halpoja (tuo onnistuu toki helpoiten valmiiksi kuorituista tölkkitomaateista, mutta maku on aina tuoreilla tomaateilla parempi)

Vierailija
2/2 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mun lempikastikkeista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä