Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

iso itku vanhasta asiasta

Vierailija
19.08.2011 |

sain facebookissa muisteltavaksi vuoden 1999. Sain silloin keskenmenon.



Miten iso suru nousikaan pintaan vuosien jälkeen. Tyttö olisi nyt 12 jos olisi saanut syntyä.



Ei tämä varmaan koskaan helpota.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä