Lue keskustelun säännöt.
iso itku vanhasta asiasta
19.08.2011 |
sain facebookissa muisteltavaksi vuoden 1999. Sain silloin keskenmenon.
Miten iso suru nousikaan pintaan vuosien jälkeen. Tyttö olisi nyt 12 jos olisi saanut syntyä.
Ei tämä varmaan koskaan helpota.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla