Kaunis Pieni Elämä blogisti se vain jaksaa, vaikka just synnytti.
Olen vähän kade tuosta luovuudesta ja jaksamisesta. jaksaisinpa mäkin...
Kommentit (224)
blogeissa lasten huoneet. Kaikki on niin sävysävyyn ja lelutkin vain kivoja ja söpöjä sisustukseen sopivia. Mustakin olis ihana et mun tyttöjen huoneet näyttäis siltä mutta kun ne haluu salama mcqueenia tai jotain prinsessakamaa. Joukossa sit mun ostamia söpöstely juttuja. Vai eikö nää äidit vaan osta muovileluja ym. kun ei sovi imagoon. Sekin musta aika väärin. Lapsellakin pitäis olla oikeus omaan makuun ja meillä se ainakin aika harvoin kohtaa mun maun kanssa... :)
"mtta blogia on pitäny jo 3 vuotta ja vasta nyt perusti sen yrityksen"
Oli hänellä yritys jo ennen kuin muuttivat nykyiseen villaansa, tämä käy ilmi, jos blogia lukenut alusta asti:)Tämä nettikauppa on uusi.
blogeissa lasten huoneet. Kaikki on niin sävysävyyn ja lelutkin vain kivoja ja söpöjä sisustukseen sopivia. Mustakin olis ihana et mun tyttöjen huoneet näyttäis siltä mutta kun ne haluu salama mcqueenia tai jotain prinsessakamaa. Joukossa sit mun ostamia söpöstely juttuja. Vai eikö nää äidit vaan osta muovileluja ym. kun ei sovi imagoon. Sekin musta aika väärin. Lapsellakin pitäis olla oikeus omaan makuun ja meillä se ainakin aika harvoin kohtaa mun maun kanssa... :)
lasten omillekin leluille, ja jos ne eivät ole yks-yhteen äidin maun kanssa, miksi niitä pitäisi esitellä ÄIDIN blogissa..? Missä on sanottu että tässä on kaikki noiden lasten lelut/vaatteet?
Kaikesta te kans keksitte valitettavaa!
kun avasin tän aiheen, että ekat viestit oli kaikki postattu n. minuutin välein. Tuli ihan jostain kummasti mieleen että aiheen on aloittanut bloggaaja ja vastannut seuraavat viestit itselleen. En voi tietenkään vannoa, mutta tuli ihan semmoinen olo. Eikä tämä ole ainoa blogi josta tällä palstalla jauhetaan usein jotenkin kummallisesti. Vähän kuin mainostettaisiin. Vähän niinkuin sitä yhtä viulistia koskevat aiheet yhteen aikaan...
Niin, ja sanasta sanaan sama aloitus kaksplussan puolella...
elämänasenne ja joka löytää ilonsa ja elämänhalunsa normi arjesta ja jaksaa ja haluaa panostaa siihen. Osaa antaa lapsilleen ihanan lapsuuden.
kun avasin tän aiheen, että ekat viestit oli kaikki postattu n. minuutin välein. Tuli ihan jostain kummasti mieleen että aiheen on aloittanut bloggaaja ja vastannut seuraavat viestit itselleen. En voi tietenkään vannoa, mutta tuli ihan semmoinen olo. Eikä tämä ole ainoa blogi josta tällä palstalla jauhetaan usein jotenkin kummallisesti. Vähän kuin mainostettaisiin. Vähän niinkuin sitä yhtä viulistia koskevat aiheet yhteen aikaan...
Niin, ja sanasta sanaan sama aloitus kaksplussan puolella...
Jos joku asia näissä blogisteissa puistattaa niin se on sen mahdollisuus, että he tekevät tällaista. Tuntuu sairaalta.
400 000 euroa, sijaitsee lähellä keskustaa arvostetulla alueella.
Omilla palkkatuloillaan eivät pystyisi tuollaista elintasoa pitämään, kyllä mukana on suvun rahaakin.
Olen kirjoittanu viestit alussa nro 1, 3 ja 8.
Sitten vastaavat 20 seuraavaa viestiä, että mahtava blogi ja kaunis ja hienoja kuvia.
Saavat kai jotain mainostuloja sen mukaan, paljon blogissa on kävijöitä.
Ihan tavallinen mainoskikkahan tuo on.
kun avasin tän aiheen, että ekat viestit oli kaikki postattu n. minuutin välein. Tuli ihan jostain kummasti mieleen että aiheen on aloittanut bloggaaja ja vastannut seuraavat viestit itselleen.
En voi tietenkään vannoa, mutta tuli ihan semmoinen olo. Eikä tämä ole ainoa blogi josta tällä palstalla jauhetaan usein jotenkin kummallisesti. Vähän kuin mainostettaisiin. Vähän niinkuin sitä yhtä viulistia koskevat aiheet yhteen aikaan...
vetämässä tätä kateuskorttia esille aina uudestaan ja uudestaan.
mutta kyllä mä ainakin ymmärsin välittömästi, että nuo "matto ja lelut" kuvat on blogia varten otettuja "lavastettuja" kuvia.. Eikä blogisti edes missään väitä muuta, joten lainaamani tekstin kirjoittajan ei paljon kannattaisi ainakaan ääneen hihitellä, kun itse tekee johtopäätöksiä kateuksissaan.. ;)
enkä kyllä jaksanut lukea nytkään. Pari kuvaa vain jaksoin katsoa.
Mutta hihittelin vain tuota mattoa, että osaapa hänellä esikoinen leikkiä harmoonisesti pyöreällä matolla leluilla:)
Ja taatusti ei äidillä ole osaa eikä arpaa siihen, miten lelut olivat asettuneet siihen.....
niin tahtoo.
Ja tarkoitin siis osaa vastauksista, en tietenkään palstaa.
Jos kotona aina noin kaunista ja äiti ajattelee kaiken kauniisti niin kyllä poika on voinnut periä ja oppia äidiltä miten leikitään "kauniisti". Lapsi voi ajatella myös estetiikkaa....
Saa minut aina siivoamaan. Toimii :)
Kiitokset pitäjälle.
joka valitti ettei pääse hänen blogiaan lukemaan.. :)
Olen vähän kade tuosta luovuudesta ja jaksamisesta. jaksaisinpa mäkin...
Oli sitten pakko taas nostaa esille Kaunis pieni elämä -blogi. Tietäähän sen jo mitä siitä seuraa! Kateellisten ihmisten panettelua. Eiköhän blogin pitäjä ole saanut tarpeeksi lokaa niskaansa. Asia on simppeli: ne jotka tykkää lukee blogia lukevat sitä ja ne, jotka ei, niin älkää herranjumala lukeko sitä. Itse lukeudun ensimmäisiin ja taidanpa itse asiassa mennä kurkkaamaan mitä kaikkea ihanaa se Anne taas on keksinyt :)
erittäin harva ihminen säästyy elämästä ilman kolhuja tai jotain negatiivista. Sehän on ihanaa jos näin on. Ja vielä ihanampaa jos osaa kääntää pikkukolhut hyväksi. Mutta uskokaa pois että kaikki mikä on netissä, tv;ssä, lehdissä on vain OSA TOTUUTTA. Luotuja kuvia. On tyydyttävää ja lohdullista katsoa kauniita kuvia ja päiväunelmoida. en ole pahemmin tuota sivustoa seurannut, mutta siinäkin varmasti esitellään vain pieni osa perheen elämästä kauniina kuvakirjana. Kun toinen puoli puuttuu, se on vähän kuin aikuisten satua, sekä blogin pitäjälle että lukijalle. Minusta ok. Mutta en nyt menis kadehtimaan enkä myöskään mustamaalaamaan.
se on just niin, että esitellään vain PIENI OSA heidän elämästä. vain ne kauneimmat pienet palaset. siellä ei koskaan käsitellä esim. lasten nukutuksia, yöheräilyjä, sairauksia, uhmaikää, ruokataisteluja, siivouksia yms.
Kaikki rempatkin ja askartelut näytetään vasta sitten, kun ne ovat täysin valmiit (okei, on siellä joskus kuvia keskeneräisestä projektista, kuten se linna, kesähuone). Vauvakin vain tupsahti kauniisti perheeseen, ei puhuttu itse synnytyksestä mitään yms.
Jätetään kaikki vähänkin ikävä arki pois ja näytetään asioista ne kauniit palat.
Ja se hänelle suotakoon, on sekin taito, kirjoittaa ja kuvata vain ne elämän parhaimmat hetket.
Mainostaa omaa sisustussuunnittelubisnestään sekä myös heidän kauppaansa.
Silmää sillä Annella kyllä on, ei sitä voi kieltää :). Ja kovin kaunis perhe.
Mutta mitä useammin ja enemmän ko. blogi on esim. täällä Vauvan palstalla tapetilla, sitä enemmän se saa kävijöitä ja sen myötä heidän yrityksensä saa ilmaista, tehokasta mainosta.
Näin ollen mä en suuresti hämmästyisi, vaikka olisivat itse näitten usein toistuvien aloitusten takana. Mikä olisi kyllä markkinointimielessä ihan fiksua :).
Mainostaa omaa sisustussuunnittelubisnestään sekä myös heidän kauppaansa.
Silmää sillä Annella kyllä on, ei sitä voi kieltää :). Ja kovin kaunis perhe.
Mutta mitä useammin ja enemmän ko. blogi on esim. täällä Vauvan palstalla tapetilla, sitä enemmän se saa kävijöitä ja sen myötä heidän yrityksensä saa ilmaista, tehokasta mainosta.
Näin ollen mä en suuresti hämmästyisi, vaikka olisivat itse näitten usein toistuvien aloitusten takana. Mikä olisi kyllä markkinointimielessä ihan fiksua :).
Niinhän nämä aloitukset ovatkin, markkinointikikka. Mä tännekin kirjoitin jo varmaan vuosi sitten, että nämä avaavat (ylihintaisen) nettikaupan, joita AV-mammat ihastuksissaan ostavat, koska kuvittelet saavansa samanlaisen elämän.
mutta kyllä mä ainakin ymmärsin välittömästi, että nuo "matto ja lelut" kuvat on blogia varten otettuja "lavastettuja" kuvia.. Eikä blogisti edes missään väitä muuta, joten lainaamani tekstin kirjoittajan ei paljon kannattaisi ainakaan ääneen hihitellä, kun itse tekee johtopäätöksiä kateuksissaan.. ;)