Lue keskustelun säännöt.
Väsynyt työvuoroihin
18.06.2011 |
Olen veturinkuljettaja ja nainen. Olen väsynyt palkattomiin yöpymisiin vierailla paikkakunnilla, koska perhettäkin on. Älkää hakeko VR:lle töihin!!
Kommentit (3)
En vaan ole konduktööri. Vanha vitsi. Ja perhe-elämän häiriintymisen lisäksi pahinta on virheellinen uutisointi VR:n ongelmista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
70-luvulla...