Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mä menen nyt nukkumaan päikkäreitä ja toivon etten herää enää. ev
Kommentit (6)
Sun on pakko tulla jossan välissä lukemaan, mitä kommentteja olet saanut tähän aloitukseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei sähköposteja ulosotosta eikä mitään. Pärjäilkää.
ap
ei sähköposteja ulosotosta eikä mitään. Pärjäilkää.
ap
Mutta johan tulit katsomaan viestit, vaikka aloitusviestissä jo väitit meneväsi nukkumaan. Varmaan tulet vielä toistekin.
Kuinka pystyisit! Soita apua hyvä ihminen. Kuka sitä nyt rahan takia itsensä tappaisi?
tällaista paskaa kukaan kaipaa. Tyttöni juu, mutta eihän mulla sellaista oikeasti olekaan,,,,ap
Alue: Aihe vapaa
Kannattanee sitten varmistaa asia esim. kourallisella unilääkkeitä?