Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ezetimibe kokemuksia?

Vierailija
24.12.2024 |

Viikon ajan syönyt tuota ja kylkiäisinä tullut todella tymäkät kaasupäästöt.

Kuuluuko se asiaan vai olenko vain kuvitellut kaiken?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta ottanut, ei ihmeitä ole ollut, lisäksi on atorvastatin 10 mg päivässä. Sepelvatimotauti on niin kolesterolit pitää alhaiset olla.

Vierailija
2/2 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuta siitä lääkkeestä, kun määrättiim rosuvastatin 20mg lisäksi kuin laski ldl muutamassa kuukaudessa 0.7:ään .otin  vain puolet määrätystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan